Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

Brute Force 4x4 EPS Camo

Unikalny wielotarczowy mokry tylny układ hamulcowy Kawasaki zatrzymuje błoto na zewnątrz a siłę hamowania wewnątrz układu. Jest kompaktowy i skutecznie osłonięty przed skałami i pniami drzew.

Zaprojektowany dla trudnych zadań w terenie, Brute Force 750 4x4i EPS Camo posiada główne atrybuty, takie jak aktywny, elektroniczny system wspomagania układu kierowniczego (EPS) i wiele innych. Dostępna wersja z homologacją T3a lub T3b.

Wysokiej klasy system wspomagania kierownicy zarówno poprawia przyczepność jak i zwiększa komfort prowadzenia. Poruszenie kierownicy powoduje wysłanie sygnału do jednostki sterującej EPS inicjując pracę układu.
Eletronicznie Wspomaganie kierownicy nie jest zależne jedynie od akutalnej prędkości – działa również jako system tłumienia wstrząsów kierownicy.

Kompaktowa przekładnia CVT, korzystająca ze sprzęgłą pasowego pozwala na mniejszą i lżejszą konstrukcję, pozwalającą porównywać ją do sprzęgła odśrodkowego.
Jej konfiguracja optymalizuje zmiany prędkości zwiększając kontrolę podczas manewrów z niskimi prędkościami.

Podwójne wahacze zarówno w przednim jak I tylnym zawieszeniu zapewniają zdolność do przemieszczania się po wzniesieniach I komfortową jazdę zwłasza przy niskich I średnich prędkościach. Regulowane zawieszenie pozwala poczuć wrażenie przyklejenia pojazdu do podłoża podczas pokonywania zakrętu. Specjalnie zaprojektowane do jazdy po surowym I nierównym terenie.

Brute Force 750 4×4 to prawdziwy wół roboczy, oferujący 120kg łącznej nośności, a dzięki solidnemu podwoziu może pochwalić się równie imponującymi 567kg uciągu.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie widlastym, o kącie rozwarcia 90°
Pojemność skokowa silnika
749 cm³
Średnica x skok
85 x 66 mm
Stopień sprężania
9.3:1
Układ zaworów
8 zaworów SOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2
Zapłon
Akumulator & Cewka (zapłon tranzystorowy)
Układ rozruchowy
Elektryczny
Moc maksymalna
37.3 kW {51 KM} / 6,750 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
58.1 N•m {5.9 kgf•m} / 4,750 obr./min
Przełożenie
2-biegowa automatyczna z biegiem wstecznym
Przeniesienie napędu
Wał 2WD/4WD
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze 200 mm z zaciskami 2-tłoczkowymi
Hamulce, tylne
Zamknięte, mokre wielotarczowe
Zawieszenie, przednie
Dwuwahaczowy z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Dwuwahaczowe z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Typu double-cradle, stal rurowa o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
12 mm
Skok zawieszenia, przednie
169 mm
Skok zawieszenia, tylne
190 mm
Opona, przednia
AT 25 x 8-12
Opona, tylna
AT 25 x 10-12
Dł x Szer x Wys
2,195 x 1,180 x 1,220 mm
Rozstaw osi
1,285 mm
Prześwit pod pojazdem
240 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Masa pojazdu gotowego do użytku
316 kg
Przewiń na górę