motocyklowa fabryka adrenaliny skutery wodne

Ultra 310 X

TRÓJ-OSOBOWY EXPRESS

ULTRA 310X jest uznawany za “standardowy” model Serii – jeśli w ogóle można mówić o “standardzie” w przypadku modelu o mocy 300 KM. Posiadając fantastyczny, nowy silnik, zwinny kadłub, doskonałe, flagowe funkcje i komfortowe, dwu-częściowe siedzisko, które wygodnie mieści trzech pasażerów ULTRA 310X podnosi wysoko poprzeczkę.

Wyposażony w sprężarkę doładowującą oraz intercooler, chłodzony cieczą, 4-cylindrowy morski silnik rzędowy o pojemności 1,498 cm3 który napędza serię modeli ULTRA 310 produkuje moc dużo większą niż silnik o zapłonie iskrowym w tym samym przedziale pojemności. Dzieje się tak w dużej mierze ze względu na użycie sprężarki TVS z wirującymi tłokami, która generuje moc nawet przy niskich obrotach, zapewniając tym samym potężne przyspieszenie już od biegu jałowego. Kilka zmian w celu zwiększenia wydajności silnika – dzięki redukcji mechanicznych strat oraz innym ulepszeniom – podnosi moc do 221 kW (300 PS).

Elektroniczne zawory przepustnicy skutecznie sterują potężną mocą z silnika. Umożliwiają także szczegółową kontrolę nad silnikiem, ułatwiając łatwe przełączanie trybów jazdy.

Modele serii ULTRA 310 posiadają 5-stopniową regulację manetek, która jest dostosowana do szerokiego zakresu stylów jazdy oraz preferencji kierowców, pozwalając zarówno na stojącą jak i siedzącą pozycję jazdy.

Tak jak w poprzednim modelu, głęboka konstrukcja kadłuba w kształcie litery V umożliwia duży kąt przechylenia i wręcz motocyklową umiejętność zakręcania. Dzięki temu zredukowane są boczne przeciążenia doświadczane przez kierowcę podczas zakrętów, co sprawia, że użytkownik może bardziej skoncentrować się na prowadzeniu. Idealny kąt V 22.5° na dnie kadłuba pomaga zapobiec obracaniu się łodzi podczas ostrych zakrętów. W rezultacie modele Serii ULTRA 310 oferują neutralne właściwości prowadzenia i zakręcania, z których słyną skutery wodne Kawasaki JET SKI.

Dane techniczne:

Moc maksymalna
221 kW {300 KM} / 8,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
277 N•m {28.2 kgf•m} / 6,000 obr./min
Dł x Szer x Wys
3,370 x 1,195 x 1,150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
78 litrów
Masa pojazdu gotowego do użytku
477 kg
Typ silnika
Chłodzony wodą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,498 cm³
Średnica x skok
83 x 69.2 mm
Stopień sprężania
8.2:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 60 mm x 1
Zapłon
Elektroniczny
Układ rozruchowy
Elektryczny
Przewiń do góry