motocyklowa fabryka adrenaliny skutery wodne

Ultra 310 LX

Dla tych, którzy zdecydowanie lepiej czują się, gdy wodnej przejażdżce towarzyszy muzyka, zaprojektowano nowy system audio Jetsound zamontowany w turbo doładowanym modelu JET SKI. 

BRZMI JAK NASZ NAJLEPSZY SKUTER JETSKI

ULTRA 310LX to bez wątpienia czołówka floty Kawasaki JET SKI. Metaliczne malowanie i chromowane detale sprawiają, że wizualnie zwraca na siebie uwagę. To, co wyróżnia ten
model, to unikalne funkcje, takie jak nowy system audio Jetsound (pierwszy w świecie PWC) oraz siedzisko LXuryseat, pokryte materiałem odpornym na nagrzewanie.

Silnik morski, wyposażony w sprężarkę doładowującą oraz intercooler, chłodzony cieczą, 4-cylindrowy morski silnik rzędowy o pojemności 1,498 cm3, który napędza serię modeli ULTRA 310, produkuje moc dużo większą niż silnik o zapłonie iskrowym w tym samym przedziale pojemności. Dzieje się tak w dużej mierze ze względu na użycie sprężarki TVS z wirującymi tłokami, która generuje moc nawet przy niskich obrotach, zapewniając tym samym potężne przyspieszenie już od biegu jałowego. Kilka zmian w celu podniesienia wydajności silnika – dzięki redukcji mechanicznych strat oraz innym ulepszeniom – zwiększa moc do 221 kW (300 PS).

Elektroniczne zawory przepustnicy skutecznie sterują potężną mocą z silnika. Umożliwiają także szczegółową kontrolę nad silnikiem, ułatwiając łatwe przełączanie trybów jazdy.

Tak jak w poprzednim modelu, głęboka konstrukcja kadłuba w kształcie litery V umożliwia duży kąt przechylenia i wręcz motocyklową umiejętność zakręcania. 

Ten wygodny system pozwala na elektryczne sterowanie kątem głowicy pompy strumieniowej (zakres bezstopniowej regulacji to +/- 8° od STD), ułatwiając kierowcom regulację wysokości kadłuba poprzez dostosowanie jej do warunków na powierzchni wody oraz stylu jazdy. Na wzburzonej wodzie, skierowanie pompy strumieniowej ku górze unosi dziób dla lepszego prowadzenia. I odwrotnie, gdy warunki są łagodne, skierowanie pompy strumieniowej do dołu powoduje obniżenie dziobu ułatwiając zakręty.

Dodatkowy układ sterowania KSS (Kawasaki Smart Steering) został zaprojektowany z myślą o niedoświadczonych kierowcach, którzy dopiero uczą się zakręcać i manewrować motorówką. Doświadczeni użytkownicy mogą nawet wcale nie zauważyć istnienia tego systemu. 

Dane techniczne:

Moc maksymalna
221 kW {300 KM} / 8,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
277 N•m {28.2 kgf•m} / 6,000 obr./min
Dł x Szer x Wys
3,370 x 1,195 x 1,255 mm
Pojemność zbiornika paliwa
78 litrów
Masa pojazdu gotowego do użytku
487 kg
Typ silnika
Chłodzony wodą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,498 cm³
Średnica x skok
83 x 69.2 mm
Stopień sprężania
8.2:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 60 mm x 1
Zapłon
Elektroniczny
Układ rozruchowy
Elektryczny
Przewiń do góry