Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

motocyklowa fabryka adrenaliny skutery wodne

Ultra 310 LX

Dla tych, którzy zdecydowanie lepiej czują się, gdy wodnej przejażdżce towarzyszy muzyka, zaprojektowano nowy system audio Jetsound zamontowany w turbo doładowanym modelu JET SKI. 

BRZMI JAK NASZ NAJLEPSZY SKUTER JETSKI

ULTRA 310LX to bez wątpienia czołówka floty Kawasaki JET SKI. Metaliczne malowanie i chromowane detale sprawiają, że wizualnie zwraca na siebie uwagę. To, co wyróżnia ten
model, to unikalne funkcje, takie jak nowy system audio Jetsound (pierwszy w świecie PWC) oraz siedzisko LXuryseat, pokryte materiałem odpornym na nagrzewanie.

Silnik morski, wyposażony w sprężarkę doładowującą oraz intercooler, chłodzony cieczą, 4-cylindrowy morski silnik rzędowy o pojemności 1,498 cm3, który napędza serię modeli ULTRA 310, produkuje moc dużo większą niż silnik o zapłonie iskrowym w tym samym przedziale pojemności. Dzieje się tak w dużej mierze ze względu na użycie sprężarki TVS z wirującymi tłokami, która generuje moc nawet przy niskich obrotach, zapewniając tym samym potężne przyspieszenie już od biegu jałowego. Kilka zmian w celu podniesienia wydajności silnika – dzięki redukcji mechanicznych strat oraz innym ulepszeniom – zwiększa moc do 221 kW (300 PS).

Elektroniczne zawory przepustnicy skutecznie sterują potężną mocą z silnika. Umożliwiają także szczegółową kontrolę nad silnikiem, ułatwiając łatwe przełączanie trybów jazdy.

Tak jak w poprzednim modelu, głęboka konstrukcja kadłuba w kształcie litery V umożliwia duży kąt przechylenia i wręcz motocyklową umiejętność zakręcania. 

Ten wygodny system pozwala na elektryczne sterowanie kątem głowicy pompy strumieniowej (zakres bezstopniowej regulacji to +/- 8° od STD), ułatwiając kierowcom regulację wysokości kadłuba poprzez dostosowanie jej do warunków na powierzchni wody oraz stylu jazdy. Na wzburzonej wodzie, skierowanie pompy strumieniowej ku górze unosi dziób dla lepszego prowadzenia. I odwrotnie, gdy warunki są łagodne, skierowanie pompy strumieniowej do dołu powoduje obniżenie dziobu ułatwiając zakręty.

Dodatkowy układ sterowania KSS (Kawasaki Smart Steering) został zaprojektowany z myślą o niedoświadczonych kierowcach, którzy dopiero uczą się zakręcać i manewrować motorówką. Doświadczeni użytkownicy mogą nawet wcale nie zauważyć istnienia tego systemu. 

Dane techniczne:

Moc maksymalna
221 kW {300 KM} / 8,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
277 N•m {28.2 kgf•m} / 6,000 obr./min
Dł x Szer x Wys
3,370 x 1,195 x 1,255 mm
Pojemność zbiornika paliwa
78 litrów
Masa pojazdu gotowego do użytku
487 kg
Typ silnika
Chłodzony wodą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,498 cm³
Średnica x skok
83 x 69.2 mm
Stopień sprężania
8.2:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 60 mm x 1
Zapłon
Elektroniczny
Układ rozruchowy
Elektryczny
Przewiń na górę