
BRZMI JAK NASZ NAJLEPSZY SKUTER JETSKI
ULTRA 310LX to bez wątpienia czołówka floty Kawasaki JET SKI. Metaliczne malowanie i chromowane detale sprawiają, że wizualnie zwraca na siebie uwagę. To, co wyróżnia ten
model, to unikalne funkcje, takie jak nowy system audio Jetsound (pierwszy w świecie PWC) oraz siedzisko LXuryseat, pokryte materiałem odpornym na nagrzewanie.
Silnik morski, wyposażony w sprężarkę doładowującą oraz intercooler, chłodzony cieczą, 4-cylindrowy morski silnik rzędowy o pojemności 1,498 cm3, który napędza serię modeli ULTRA 310, produkuje moc dużo większą niż silnik o zapłonie iskrowym w tym samym przedziale pojemności. Dzieje się tak w dużej mierze ze względu na użycie sprężarki TVS z wirującymi tłokami, która generuje moc nawet przy niskich obrotach, zapewniając tym samym potężne przyspieszenie już od biegu jałowego. Kilka zmian w celu podniesienia wydajności silnika – dzięki redukcji mechanicznych strat oraz innym ulepszeniom – zwiększa moc do 221 kW (300 PS).
Elektroniczne zawory przepustnicy skutecznie sterują potężną mocą z silnika. Umożliwiają także szczegółową kontrolę nad silnikiem, ułatwiając łatwe przełączanie trybów jazdy.
Tak jak w poprzednim modelu, głęboka konstrukcja kadłuba w kształcie litery V umożliwia duży kąt przechylenia i wręcz motocyklową umiejętność zakręcania.
Ten wygodny system pozwala na elektryczne sterowanie kątem głowicy pompy strumieniowej (zakres bezstopniowej regulacji to +/- 8° od STD), ułatwiając kierowcom regulację wysokości kadłuba poprzez dostosowanie jej do warunków na powierzchni wody oraz stylu jazdy. Na wzburzonej wodzie, skierowanie pompy strumieniowej ku górze unosi dziób dla lepszego prowadzenia. I odwrotnie, gdy warunki są łagodne, skierowanie pompy strumieniowej do dołu powoduje obniżenie dziobu ułatwiając zakręty.
Dodatkowy układ sterowania KSS (Kawasaki Smart Steering) został zaprojektowany z myślą o niedoświadczonych kierowcach, którzy dopiero uczą się zakręcać i manewrować motorówką. Doświadczeni użytkownicy mogą nawet wcale nie zauważyć istnienia tego systemu.

Dane techniczne:
- Moc maksymalna
- 221 kW {300 KM} / 8,000 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy
- 277 N•m {28.2 kgf•m} / 6,000 obr./min
- Dł x Szer x Wys
- 3,370 x 1,195 x 1,255 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 78 litrów
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 487 kg
- Typ silnika
- Chłodzony wodą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika
- 1,498 cm³
- Średnica x skok
- 83 x 69.2 mm
- Stopień sprężania
- 8.2:1
- Układ zaworów
- 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy
- Wtrysk paliwa: Ø 60 mm x 1
- Zapłon
- Elektroniczny
- Układ rozruchowy
- Elektryczny