motocyklowa fabryka adrenaliny skutery wodne

SX-R

Najszybszy skuter na świecie!

Korzystając z wielopokoleniowego dziedzictwa w tworzeniu stojących skuterów wodnych Kawasaki wraca do gry z nowym SX-R. Czterocylindrowy, czterosuwowy silnik o pojemności 1498 ccm czyni go najszybciej przyspieszającym, masowo produkowanym skuterem wodnym!
Płyń po zabawę!

Nowy SX-R wyposażony jest w czterocylindrowy, czterosuwowy, 16-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 1498ccm. Moc tej jednostki napędowej do 152 KM.

Specjalnie zaprojektowana odlewana, aluminiowa dysza sterująca  przenosi ogromny ciąg silnika.

Pobór wody odbywa się poprzez specjalny otwór, którego onstrukcja oparta została na sprawdzonej konstrukcji pochodzącej z modelu 800 SX-R.

Wzmocniony uchwyt sterujący zaprojektowany został tak, aby wytrzymać zwiększoną prędkość maksymalną. Jego kształ minimalizuje również zmęczenie kierującego, szczególnie podczas dłuższych tras.

Całkowicie nowa konstrukcja kadłuba zapewnia idealną kombinację wysokiej stabilności o doskonałą wydajność w zakrętach.

Nowy kadłub jest o ok. 400 mm dłuższy i o ok. 30 mm szerszy od swoich poprzedników, co przyczynia się do wyjątkowej stabilności na wodzie.

Po raz pierwszy stojący skuter wodny Kawasaki posiada specjalne osłony zmniejszające plusk wody.

 

Dane techniczne:

Moc maksymalna
112 kW {152 KM} / 7,500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
144 N•m {14.7 kgf•m} / 7,250 obr./min
Dł x Szer x Wys
2,655 x 765 x 840 mm
Pojemność zbiornika paliwa
23 litrów
Typ silnika
Chłodzony wodą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,498 cm³
Średnica x skok
83 x 69.2 mm
Stopień sprężania
10.6:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 60 mm x 1
Zapłon
Elektroniczny
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

 

Przewiń do góry