
Najszybszy skuter na świecie!
Korzystając z wielopokoleniowego dziedzictwa w tworzeniu stojących skuterów wodnych Kawasaki wraca do gry z nowym SX-R. Czterocylindrowy, czterosuwowy silnik o pojemności 1498 ccm czyni go najszybciej przyspieszającym, masowo produkowanym skuterem wodnym!
Płyń po zabawę!
Nowy SX-R wyposażony jest w czterocylindrowy, czterosuwowy, 16-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 1498ccm. Moc tej jednostki napędowej do 152 KM.
Specjalnie zaprojektowana odlewana, aluminiowa dysza sterująca przenosi ogromny ciąg silnika.
Pobór wody odbywa się poprzez specjalny otwór, którego onstrukcja oparta została na sprawdzonej konstrukcji pochodzącej z modelu 800 SX-R.
Wzmocniony uchwyt sterujący zaprojektowany został tak, aby wytrzymać zwiększoną prędkość maksymalną. Jego kształ minimalizuje również zmęczenie kierującego, szczególnie podczas dłuższych tras.
Całkowicie nowa konstrukcja kadłuba zapewnia idealną kombinację wysokiej stabilności o doskonałą wydajność w zakrętach.
Nowy kadłub jest o ok. 400 mm dłuższy i o ok. 30 mm szerszy od swoich poprzedników, co przyczynia się do wyjątkowej stabilności na wodzie.
Po raz pierwszy stojący skuter wodny Kawasaki posiada specjalne osłony zmniejszające plusk wody.

Dane techniczne:
- Moc maksymalna
- 112 kW {152 KM} / 7,500 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy
- 144 N•m {14.7 kgf•m} / 7,250 obr./min
- Dł x Szer x Wys
- 2,655 x 765 x 840 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 23 litrów
- Typ silnika
- Chłodzony wodą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika
- 1,498 cm³
- Średnica x skok
- 83 x 69.2 mm
- Stopień sprężania
- 10.6:1
- Układ zaworów
- 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy
- Wtrysk paliwa: Ø 60 mm x 1
- Zapłon
- Elektroniczny
- Układ rozruchowy
- Elektryczny
- Smarowanie
- Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa