
ATAKUJ FALE
ULTRA LX na sezon 2020 jest wyposażona w kadłub wysokiej jakości. Wykorzystując technologię z mistrzowskich maszyn Kawasaki stworzyło precyzyjny i stabilny kadłub z wysokim poziomem zdolności żeglugowej.
Dając potężnego kopa o mocy 160 KM przy 7,500 rpm, ten chłodzony cieczą, 4 – cylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 1,498 cm3, oparty na silniku Ninja supersport, dostarcza fantastycznej reakcji, którą uwielbiają sportowcy. Pomimo dużych osiągów, ten skuter o wyjątkowo małej emisji sprosta surowym regulacjom CARB.
Wierny swym wyścigowym korzeniom, ULTRA LX posiada 5-stopniową regulację manetek, która odpowiada szerokiej gamie stylów jazdy, umożliwiając jazdę zarówno w pozycji stojącej jak i siedzącej.
Całkowita, ponowna ewaluacja grubości kadłuba zaowocowała idealnym wyważeniem oraz znaczącą redukcją wagi. Nowa, ograniczona masa to 462 kg.
Progi wzdłuż krzywizny kadłuba pełnią rolę deflektorów strug rozpryskującej się wody. Czwarty, górny deflektor ogranicza rozprysk wody podczas zakrętów z dużą prędkością. Zarówno w zakręcie, jak i w jeździe po prostej, wolno lub z dużą prędkością, deflektory Quatro KSD minimalizują nadmierne rozpryski i ułatwiają skupienie się na prowadzeniu skutera.
Sponsony rozciągające się z kadłuba oraz żebra pod odbojnikami umożliwiają stabilną, prostą jazdę (n.p. zminimalizowany jest efekt „podnoszenia nosa” na starcie) przy jednoczesnym zachowaniu ogólnego wąskiego kształtu maszyny.

Dane techniczne:
- Moc maksymalna
- 112 kW {152 KM} / 7,500 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy
- 144 N•m {14.7 kgf•m} / 7,250 obr./min
- Dł x Szer x Wys
- 3,370 x 1,195 x 1,150 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 78 litrów
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 423 kg
- Typ silnika
- Chłodzony wodą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika
- 1,498 cm³
- Średnica x skok
- 83 x 69.2 mm
- Stopień sprężania
- 10.6:1
- Układ zaworów
- 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy
- Wtrysk paliwa: Ø 60 mm x 1
- Zapłon
- Elektroniczny
- Układ rozruchowy
- Elektryczny