motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

KX 250 XC

Enduro bez kompromisu

Sprawdzona w mistrzostwach technologia maszyn wyścigowych KX, została dostrojona do wyścigów enduro. Specjalnie zaprojektowany aby stawić czoła ciężkim warunkom off road zupełnie nowy KX250X zapewnia przewagę. Bez znaczenia jak techniczny jest tor, KX 250 X prowadzi się z pewnie. Wyposażenie: potężny, wysokoobrotowy silnik 4-suwowy 249cc, wyścigowe zawieszenie X, przednie 21” I tylne 18” koła z terenowymi oponami, płyta ochronna i stopka boczna. KX 250 XC jest również dostępny z homologacją L3e.

Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.

Świetnie wyważona rama z KX250 przyczynia się do lekkości w prowadzeniu i doskonałej ergonomii modelu KX250XC.

Żywiołowy silnik KX250 w połączeniu z popychaczami dźwigniowymi oraz podwójnym wtryskiwaczem dostarcza potężne, wysokoobrotowe osiągi. Zoptymalizowane mapy silnika zapewniają odpowiednie dawki użytecznej mocy w trakcie jazdy XC.

Przednie 21” I tylne 18” koła z oponami enduro są dostosowane do sytuacji, jakie napotkasz w trakcie jazd XC.

Fabryczna płyta pod silnik i wygodna stopka boczna są standardowym wyposażeniem.

Wydajne zawieszenie pochodzi wprost od KX250. Ustawienia sprężystości I tłumienia zostały zoptymalizowane do XC oferują wyraźniejszy feedback, szczególnie podczas jazdy po agresywnych odcinkach trasy.

Tak jak w KX250, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia jasne i przewidywalne sygnały.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
249 cm³
Średnica x skok
78 x 52.2 mm
Stopień sprężania
14.1:1
Układ zaworów
4 zawory DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 43 mm x 1 (Keihin) z podwójnym wtryskiem
Zapłon
Digital DC-CDI
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Przełożenie
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
3.350 (67/20)
Przełożenie biegu 1
2.154 (28/13)
Przełożenie biegu 2
1.733 (26/15)
Przełożenie biegu 3
1.438 (23/16)
Przełożenie biegu 4
1.235 (21/17)
Przełożenie biegu 5
1.045 (23/22)
Przełożenie całkowite
3.923 (51/13)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Tarcza pół-pływakowa, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, przedni Separate Function Fork (SFF), typ 2. Tłumienie odbicia: 20-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: 40-stopniowe
Zawieszenie, tylne
Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością), 4-obroty (z dużą prędkością). Tłumienie odbicia: 22-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Typ ramy
Obwód, aluminium
Ślad
123 mm
Skok zawieszenia, przednie
314 mm
Skok zawieszenia, tylne
316 mm
Opona, przednia
80/100-21 51M
Opona, tylna
110/100-18 64M
Kąt skrętu L/P
42° / 42°
Dł x Szer x Wys
2,170 x 820 x 1,260 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit pod pojazdem
330 mm
Pojemność zbiornika paliwa
6.2 litrów
Wysokość siedzenia
945 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
104.5 kg
Przewiń do góry