
Bezkonkurencyjny rajdowiec
KX450 zawsze był budowany z jednym głównym założeniem inżynierów Kawasaki: aby zawodnicy jeżdżący na Kawasaki zawsze stawali na najwyższym stopniu podium i wygrywali wyścigi. Dziedzictwo crossowych modeli KX sięga prawie 40 lat. Teraz, producent z Akashi przedstawia bezkonkurencyjny motocykl klasy MX1 z jeszcze mocniejszym silnikiem zamontowanym w lżejszej ramie. KX 450 XC jest również dostępny z homologacją L3e.
Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia jasne i przewidywalne sygnały.
Zestaw Kalibracyjny KX FU zawiera poręczny Kontroler Kalibracyjny KX FI, umożliwiający kierowcom dostosowanie charakterystyki pracy silnika (poprzez zmianę mapy) do osobistych preferencji.
To praktyczne narzędzie może być użyte bez komputera PC – poprzez łatwe wpięcie w sterownik silnika ECU.
Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.
Przednie 21” I tylne 18” koła z oponami enduro są dostosowane do sytuacji, jakie napotkasz w trakcie jazd XC
Wydajne zawieszenie pochodzi wprost od KX250. Ustawienia sprężystości I tłumienia zostały zoptymalizowane do XC oferują wyraźniejszy feedback, szczególnie podczas jazdy po agresywnych odcinkach.
Dostosowanie ustawień silnika do panująćych warunków jest łatwe ze złączkami DFI KX.
System w stylu “Plug-and-Play” jest szybki, łatwy I bezstresowy.
Wczesne wyprzedzenie twoich rywali oznacza brak konieczności przedzierania się przez grupe w późniejszym etapie wyścigu. Fabryczna Procedura Startu Kawasaki to standardowe wyposażenie, które daje kierowcy przewagę gdy ustawia się na lini startu
Fabryczna płyta pod silnik i wygodna stopka boczna są standardowym wyposażeniem.
Wybór pomiędzy czterema pozycjami kierownicy I dwoma pozycjami podnóżków pozwala kierowcy dostosować najlepszą pozycję swojego ciała ze względu na swoje wymiary i możliwości.

Dane techniczne:
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika
- 449 cm³
- Średnica x skok
- 96 x 62.1 mm
- Stopień sprężania
- 12.5:1
- Układ zaworów
- 4 zawory DOHC
- Układ paliwowy
- Gaźnik: Keihin FCR-MX40
- Zapłon
- Digital DC-CDI
- Układ rozruchowy
- Elektryczny
- Smarowanie
- Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
- Przełożenie
- 5-biegowa
- Przeniesienie napędu
- Łańcuch uszczelniony
- Przełożenie podstawowe
- 2.727 (60/22)
- Przełożenie biegu 1
- 1.750 (28/16)
- Przełożenie biegu 2
- 1.412 (24/17)
- Przełożenie biegu 3
- 1.188 (19/16)
- Przełożenie biegu 4
- 1.000 (19/19)
- Przełożenie biegu 5
- 0.875 (21/24)
- Przełożenie całkowite
- 3.923 (51/13)
- Sprzęgło
- Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
- Tarcza pół-pływakowa, 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
- Hamulce, tylne
- Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
- Zawieszenie, przednie
- Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, typu AOS z 22-stopniowym tłumieniem dobicia i 18-stopniowym tłumieniem odbicia
- Zawieszenie, tylne
- Uni-Trak z tłumieniem dobicia 22-stopniowym (mała prędkość), 2 lub więcej obrotów (duża prędkość), tłumieniem odbicia 22-stopniowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
- Typ ramy
- Obwód, aluminium
- Ślad
- 120 mm
- Skok zawieszenia, przednie
- 305 mm
- Skok zawieszenia, tylne
- 307 mm
- Opona, przednia
- 80/100-21 51M
- Opona, tylna
- 120/90-18 65M
- Kąt skrętu L/P
- 42° / 42°
- Dł x Szer x Wys
- 2,185 x 820 x 1,265 mm
- Rozstaw osi
- 1,485 mm
- Prześwit pod pojazdem
- 335 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 6.2 litrów
- Wysokość siedzenia
- 950 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 126 kg