motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

KX 450 XC

Bezkonkurencyjny rajdowiec

KX450 zawsze był budowany z jednym głównym założeniem inżynierów Kawasaki: aby zawodnicy jeżdżący na Kawasaki zawsze stawali na najwyższym stopniu podium i wygrywali wyścigi. Dziedzictwo crossowych modeli KX sięga prawie 40 lat. Teraz, producent z Akashi przedstawia bezkonkurencyjny motocykl klasy MX1 z jeszcze mocniejszym silnikiem zamontowanym w lżejszej ramie. KX 450 XC jest również dostępny z homologacją L3e.

Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia jasne i przewidywalne sygnały.

Zestaw Kalibracyjny KX FU zawiera poręczny Kontroler Kalibracyjny KX FI, umożliwiający kierowcom dostosowanie charakterystyki pracy silnika (poprzez zmianę mapy) do osobistych preferencji.
To praktyczne narzędzie może być użyte bez komputera PC – poprzez łatwe wpięcie w sterownik silnika ECU.

Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.

Przednie 21” I tylne 18” koła z oponami enduro są dostosowane do sytuacji, jakie napotkasz w trakcie jazd XC

Wydajne zawieszenie pochodzi wprost od KX250. Ustawienia sprężystości I tłumienia zostały zoptymalizowane do XC oferują wyraźniejszy feedback, szczególnie podczas jazdy po agresywnych odcinkach.

Dostosowanie ustawień silnika do panująćych warunków jest łatwe ze złączkami DFI KX.
System w stylu “Plug-and-Play” jest szybki, łatwy I bezstresowy.

Wczesne wyprzedzenie twoich rywali oznacza brak konieczności przedzierania się przez grupe w późniejszym etapie wyścigu. Fabryczna Procedura Startu Kawasaki to standardowe wyposażenie, które daje kierowcy przewagę gdy ustawia się na lini startu

Fabryczna płyta pod silnik i wygodna stopka boczna są standardowym wyposażeniem.

Wybór pomiędzy czterema pozycjami kierownicy I dwoma pozycjami podnóżków pozwala kierowcy dostosować najlepszą pozycję swojego ciała ze względu na swoje wymiary i możliwości.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
449 cm³
Średnica x skok
96 x 62.1 mm
Stopień sprężania
12.5:1
Układ zaworów
4 zawory DOHC
Układ paliwowy
Gaźnik: Keihin FCR-MX40
Zapłon
Digital DC-CDI
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Przełożenie
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.727 (60/22)
Przełożenie biegu 1
1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 2
1.412 (24/17)
Przełożenie biegu 3
1.188 (19/16)
Przełożenie biegu 4
1.000 (19/19)
Przełożenie biegu 5
0.875 (21/24)
Przełożenie całkowite
3.923 (51/13)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe

Hamulce, przednie

Tarcza pół-pływakowa, 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, typu AOS z 22-stopniowym tłumieniem dobicia i 18-stopniowym tłumieniem odbicia
Zawieszenie, tylne
Uni-Trak z tłumieniem dobicia 22-stopniowym (mała prędkość), 2 lub więcej obrotów (duża prędkość), tłumieniem odbicia 22-stopniowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Obwód, aluminium
Ślad
120 mm
Skok zawieszenia, przednie
305 mm
Skok zawieszenia, tylne
307 mm
Opona, przednia
80/100-21 51M
Opona, tylna
120/90-18 65M
Kąt skrętu L/P
42° / 42°
Dł x Szer x Wys
2,185 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi
1,485 mm
Prześwit pod pojazdem
335 mm
Pojemność zbiornika paliwa
6.2 litrów
Wysokość siedzenia
950 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
126 kg
Przewiń do góry