
Dla młodszych zwycięzców
Model KX jest stworzony do wygrywania i dominowania podczas rywalizacji. Został stworzony dla zwycięzców. Najnowszy model KX 85 jest w pełni przygotowany by stawić czoło wyzwaniom i pozwala rozwijać talent młodym kierowcom, pomagając im równocześnie osiągać jak
najlepsze wyniki w zawodach – na małych i dużych kołach.
- Zawodnicy mogą wybierać pomiędzy dwoma dostępnymi rozmiarami: KX85-II posiada 19-calowe przednie oraz 16-calowe tylne koło KX85-I jest wyposażone w 17-calowe przednie oraz 14-calowe tylne koło.
Zmiany w tylnym amortyzatorze przyczyniają się do stabilniejszej jazdy oraz oferują większy zakres regulacji oraz mniejszą wagę.
Widelec upside-down oferuje lepszą amortyzację i opór przy dobijaniu, umożliwiając szybszą jazdę oraz przyczyniając się do większego komfortu jazdy.
Zamknięta rama ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie pozwala młodym zawodnikom na dobre osiągi na torze.
Tłok o niskim tarciu, nowy zawór KIPS oraz inne modyfikacje zapewniają chłodzonemu cieczą, 2-suwowemu silnikowi większą moc i moment przy całym zakresie obrotów.
Wybór pomiędzy sześcioma pozycjami ustawienia kierownicy, pozwala na przybranie zawodnikowi odpowiedniej pozycji jazdy.
Tylne i przednie hamulce tarczowe zapewniają wspaniałą kontrolę i mocne hamowanie. Teraz zastosowano tarcze o zarysie falistym, tak jak w większych KX.

Dane techniczne:
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 2-suwowy, silnik jednocylindrowy z KIPS
- Pojemność skokowa silnika
- 84 cm³
- Pojemność skokowa silnika
- 84 cm³
- Średnica x skok
- 48.5 x 45.8 mm
- Stopień sprężania
- 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed)
- Układ zaworów
- Zawór tłokowy membranowy
- Układ paliwowy
- Gaźnik: Keihin PWK 28
- Zapłon
- Elektroniczny CDI
- Układ rozruchowy
- Główny nożny
- Smarowanie
- Mieszanka benzyny
- Przełożenie
- 6-biegowa
- Przeniesienie napędu
- Łańcuch
- Przełożenie podstawowe
- 3.400 (68/20)
- Przełożenie biegu 1
- 2.538 (33/13)
- Przełożenie biegu 2
- 1.875 (30/16)
- Przełożenie biegu 3
- 1.500 (27/18)
- Przełożenie biegu 4
- 1.250 (25/20)
- Przełożenie biegu 5
- 1.090 (24/22)
- Przełożenie całkowite
- 3.923 (51/13)
- Sprzęgło
- Mokre wielotarczowe
- Hamulce, przednie
- Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: dwutłoczkowy
- Hamulce, tylne
- Pojedyncza tarcza 184 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
- Zawieszenie, przednie
- Widelec teleskopowy odwrócony, 36 mm, z 20-stopniowym tłumieniem dobicia
- Zawieszenie, tylne
- Uni-Trak Bottom-Link z regulowanym napięciem wstępnym, 24-stopniowe tłumienie dobicia i 21-stopniowe tłumienie odbicia
- Typ ramy
- Obwód, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
- Ślad
- 108 mm
- Skok zawieszenia, przednie
- 275 mm
- Skok zawieszenia, tylne
- 275 mm
- Opona, przednia
- 70/100-19 42M
- Opona, tylna
- 90/100-16 52M
- Kąt skrętu L/P
- 45° / 45°
- Dł x Szer x Wys
- 1,920 x 765 x 1,150 mm
- Rozstaw osi
- 1,310 mm
- Prześwit pod pojazdem
- 330 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 5 litrów
- Wysokość siedzenia
- 870 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 77 kg