motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

KX 85

Dla młodszych zwycięzców

Model KX jest stworzony do wygrywania i dominowania podczas rywalizacji. Został stworzony dla zwycięzców. Najnowszy model KX 85 jest w pełni przygotowany by stawić czoło wyzwaniom i pozwala rozwijać talent młodym kierowcom, pomagając im równocześnie osiągać jak
najlepsze wyniki w zawodach – na małych i dużych kołach.

  • Zawodnicy mogą wybierać pomiędzy dwoma dostępnymi rozmiarami: KX85-II posiada 19-calowe przednie oraz 16-calowe tylne koło KX85-I jest wyposażone w 17-calowe przednie oraz 14-calowe tylne koło.

Zmiany w tylnym amortyzatorze przyczyniają się do stabilniejszej jazdy oraz oferują większy zakres regulacji oraz mniejszą wagę. 

Widelec upside-down oferuje lepszą amortyzację i opór przy dobijaniu, umożliwiając szybszą jazdę oraz przyczyniając się do większego komfortu jazdy.

Zamknięta rama ze stali o dużej wytrzymałości na rozciąganie pozwala młodym zawodnikom na dobre osiągi na torze. 

Tłok o niskim tarciu, nowy zawór KIPS oraz inne modyfikacje zapewniają chłodzonemu cieczą, 2-suwowemu silnikowi większą moc i moment przy całym zakresie obrotów.

Wybór pomiędzy sześcioma pozycjami ustawienia kierownicy, pozwala na przybranie zawodnikowi odpowiedniej pozycji jazdy. 

Tylne i przednie hamulce tarczowe zapewniają wspaniałą kontrolę i mocne hamowanie. Teraz zastosowano tarcze o zarysie falistym, tak jak w większych KX.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 2-suwowy, silnik jednocylindrowy z KIPS
Pojemność skokowa silnika
84 cm³
Pojemność skokowa silnika
84 cm³
Średnica x skok
48.5 x 45.8 mm
Stopień sprężania
10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed)
Układ zaworów
Zawór tłokowy membranowy
Układ paliwowy
Gaźnik: Keihin PWK 28
Zapłon
Elektroniczny CDI
Układ rozruchowy
Główny nożny
Smarowanie
Mieszanka benzyny
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
3.400 (68/20)
Przełożenie biegu 1
2.538 (33/13)
Przełożenie biegu 2
1.875 (30/16)
Przełożenie biegu 3
1.500 (27/18)
Przełożenie biegu 4
1.250 (25/20)
Przełożenie biegu 5
1.090 (24/22)
Przełożenie całkowite
3.923 (51/13)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: dwutłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 184 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy odwrócony, 36 mm, z 20-stopniowym tłumieniem dobicia
Zawieszenie, tylne
Uni-Trak Bottom-Link z regulowanym napięciem wstępnym, 24-stopniowe tłumienie dobicia i 21-stopniowe tłumienie odbicia
Typ ramy
Obwód, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
108 mm
Skok zawieszenia, przednie
275 mm
Skok zawieszenia, tylne
275 mm
Opona, przednia
70/100-19 42M
Opona, tylna
90/100-16 52M
Kąt skrętu L/P
45° / 45°
Dł x Szer x Wys
1,920 x 765 x 1,150 mm
Rozstaw osi
1,310 mm
Prześwit pod pojazdem
330 mm
Pojemność zbiornika paliwa
5 litrów
Wysokość siedzenia
870 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
77 kg
Przewiń do góry