motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

KX 250

Zbudowany dla mistrzów

KX250 to sprawdzona mistrzowska maszyna, którą zbudowaliśmy dla Ciebie, abyś mógł być następny. Zostań kolejnym mistrzem. Bądź kolejnym bohaterem. Bądź następną legendą. Na KX250 nadszedł Twój czas.Wyposażony w: nowy, mocniejszy 4-suwowy silnik o pojemności 249 cm3, nowe sprzęgło hydrauliczne ze sprężyną talerzową, nowy rozrusznik elektryczny, nową smukłą aluminiową ramę obwodową.

Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia przewidywalne komunikaty.

Bazujące na modelu KX450 rama (jako ewolucja poprzedniego modelu) i wahacz poprawiają przyczepność I zwiększają trakcję tylnego koła.

Dodatkowe modernizacje silnika podnoszą szczyt krzywej mocy o około 1.0kW (1.4 PS). Odcięcie zapłonu następuje później o 350 obr./min.

Zypełnie nowe nadwozie KX250 cechują długie, gładkie powierzchnie a wypłaszczoną linia bak-siedzenie została zaprojektowaną, aby ułatwić kierowcy swobodniejsze poruszanie się i kontrolę nad maszyną.

Usprawnione zawieszenie przyczynia się do zwiększenia trakcji i poprawy jakości tłumienia nierówności, a drobne zmiany w układzie hamulcowym poprawiają kontrolę.

Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.

Fabryczna kierownica fatbar firmy Renthal o średnicy 28,6mm – popularny dodatek jest teraz w standardzie. Grubsza kierownica pomaga zredukować wibracje I wstrząsy przenoszone na jeźdźca, podczas gdy nowe umiejscowenie gripów (19mm niżej, 8mm bliżej), pomaga obrać optymalną pozycję odciążającą przednie koło.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
249 cm³
Średnica x skok
78 x 52.2 mm
Stopień sprężania
14.1:1
Układ zaworów
4 zawory DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 43 mm x 1 (Keihin) z podwójnym wtryskiem
Zapłon
Digital DC-CDI
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Przełożenie
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
3.350 (67/20)
Przełożenie biegu 1
2.154 (28/13)
Przełożenie biegu 2
1.733 (26/15)
Przełożenie biegu 3
1.438 (23/16)
Przełożenie biegu 4
1.235 (21/17)
Przełożenie biegu 5
1.045 (23/22)
Przełożenie całkowite
3.846 (50/13)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Tarcza pół-pływakowa, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, przedni Separate Function Fork (SFF), typ 2. Tłumienie odbicia: 20-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: 40-stopniowe
Zawieszenie, tylne
Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością), 4-obroty (z dużą prędkością). Tłumienie odbicia: 22-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Typ ramy
Obwód, aluminium
Ślad
118 mm
Skok zawieszenia, przednie
314 mm
Skok zawieszenia, tylne
316 mm
Opona, przednia
80/100-21 51M
Opona, tylna
100/90-19 57M
Kąt skrętu L/P
42° / 42°
Dł x Szer x Wys
2,180 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi
1,485 mm
Prześwit pod pojazdem
335 mm
Pojemność zbiornika paliwa
6.2 litrów
Wysokość siedzenia
950 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
104.5 kg
Przewiń do góry