
Zbudowany dla mistrzów
KX250 to sprawdzona mistrzowska maszyna, którą zbudowaliśmy dla Ciebie, abyś mógł być następny. Zostań kolejnym mistrzem. Bądź kolejnym bohaterem. Bądź następną legendą. Na KX250 nadszedł Twój czas.Wyposażony w: nowy, mocniejszy 4-suwowy silnik o pojemności 249 cm3, nowe sprzęgło hydrauliczne ze sprężyną talerzową, nowy rozrusznik elektryczny, nową smukłą aluminiową ramę obwodową.
Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia przewidywalne komunikaty.
Bazujące na modelu KX450 rama (jako ewolucja poprzedniego modelu) i wahacz poprawiają przyczepność I zwiększają trakcję tylnego koła.
Dodatkowe modernizacje silnika podnoszą szczyt krzywej mocy o około 1.0kW (1.4 PS). Odcięcie zapłonu następuje później o 350 obr./min.
Zypełnie nowe nadwozie KX250 cechują długie, gładkie powierzchnie a wypłaszczoną linia bak-siedzenie została zaprojektowaną, aby ułatwić kierowcy swobodniejsze poruszanie się i kontrolę nad maszyną.
Usprawnione zawieszenie przyczynia się do zwiększenia trakcji i poprawy jakości tłumienia nierówności, a drobne zmiany w układzie hamulcowym poprawiają kontrolę.
Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.
Fabryczna kierownica fatbar firmy Renthal o średnicy 28,6mm – popularny dodatek jest teraz w standardzie. Grubsza kierownica pomaga zredukować wibracje I wstrząsy przenoszone na jeźdźca, podczas gdy nowe umiejscowenie gripów (19mm niżej, 8mm bliżej), pomaga obrać optymalną pozycję odciążającą przednie koło.

Dane techniczne:
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika
- 249 cm³
- Średnica x skok
- 78 x 52.2 mm
- Stopień sprężania
- 14.1:1
- Układ zaworów
- 4 zawory DOHC
- Układ paliwowy
- Wtrysk paliwa: Ø 43 mm x 1 (Keihin) z podwójnym wtryskiem
- Zapłon
- Digital DC-CDI
- Układ rozruchowy
- Elektryczny
- Smarowanie
- Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
- Przełożenie
- 5-biegowa
- Przeniesienie napędu
- Łańcuch
- Przełożenie podstawowe
- 3.350 (67/20)
- Przełożenie biegu 1
- 2.154 (28/13)
- Przełożenie biegu 2
- 1.733 (26/15)
- Przełożenie biegu 3
- 1.438 (23/16)
- Przełożenie biegu 4
- 1.235 (21/17)
- Przełożenie biegu 5
- 1.045 (23/22)
- Przełożenie całkowite
- 3.846 (50/13)
- Sprzęgło
- Mokre wielotarczowe, manualne
- Hamulce, przednie
- Tarcza pół-pływakowa, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
- Hamulce, tylne
- Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
- Zawieszenie, przednie
- Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, przedni Separate Function Fork (SFF), typ 2. Tłumienie odbicia: 20-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: 40-stopniowe
- Zawieszenie, tylne
- Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością), 4-obroty (z dużą prędkością). Tłumienie odbicia: 22-stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
- Typ ramy
- Obwód, aluminium
- Ślad
- 118 mm
- Skok zawieszenia, przednie
- 314 mm
- Skok zawieszenia, tylne
- 316 mm
- Opona, przednia
- 80/100-21 51M
- Opona, tylna
- 100/90-19 57M
- Kąt skrętu L/P
- 42° / 42°
- Dł x Szer x Wys
- 2,180 x 820 x 1,265 mm
- Rozstaw osi
- 1,485 mm
- Prześwit pod pojazdem
- 335 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 6.2 litrów
- Wysokość siedzenia
- 950 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 104.5 kg