PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki KX 450

Kawasaki KX 450

Cena pojazdu:
42 100 PLN

Przez ostatnie lata, seria KX pomogła wielu mistrzom wejść na sam szczyt. Dążenie do produkowania jeszcze lepszego motocykla MX było dla nas nadrzędnym celem.. Nasza flagowa maszyna w kategorii MX – KX450, oferuje moc na najwyższym poziomie, aby zdominować każdy tor. Przez dziesięciolecia nauczyliśmy się, czego potrzeba, aby wygrywać i pozostać na szczycie. KX450 w pełni uosabia to dziedzictwo.

Kawasaki KX 450

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Wysokiej jakości układ hamulcowy Brembo

Zmodyfikowane elementy układu hamulcowego obejmują nawiercane tarcze hamulcowe Braking/Sunstar (ø270/240 mm) w połączeniu z zaciskiem Brembo i pompą hamulcową z przodu oraz zaciskiem Nissin i pompą hamulcową z tyłu. Wysokowydajny system zapewnia większą kontrolę nad hamulcami, przyczyniając się do lepszego wchodzenia w zakręty.

02

Elektryczny zapłon

Możliwość ponownego szybkiego uruchomienia silnika po wycieku może oznaczać ogromną różnicę między utrzymaniem prowadzenia a koniecznością walki o powrót do czołówki. Elektryczny rozrusznik sprawia, że ponowne uruchomienie silnika jest tak proste, jak naciśnięcie przycisku.

03

Wyścigowe zawieszenie

Fabryczny przedni widelec z odwróconą sprężyną śrubową ø49 mm i tylne zawieszenie New Uni Trak oferują wyścigowe parametry zawieszenia i możliwość regulacji, aby umożliwić kierowcom dostosowanie ustawień do warunków.

04

Tryb kontroli startu

Fabryczny system kontroli ruszania z miejsca zwiększa szansę na dobry start, pomagając kierowcy zmaksymalizować przyczepność podczas ruszania na nawierzchni o niskiej przyczepności.

05

Uchwyty ODI Lock-On

Uchwyty ODI Lock-On ze średniej grubości mieszanki zapewniają doskonałe wyczucie chwytu, a ich śrubowy system mocowania znacznie ułatwia ich wymianę.

06

Łączność ze smartphonem

Korzystając z aplikacji na smartfony „RIDEOLOGY THE APP KX”, kierowcy mogą korzystać z map silnika swojego motocykla i dostosowywać ich parametry. Funkcjonalność (regulacja czasu paliwa i zapłonu) jest podobna do tej oferowanej przez dodatkowy zestaw KX FI Calibration Kit używany w poprzednich modelach. Dostępne są również dzienniki konserwacji i konfiguracji.

07

Jeszcze mocniejszy silnik

Układ dolotowy Downdraft oraz symetrycznie ustawione wlot i wylot zapewniają mocny over-run i płynną charakterystykę momentu obrotowego przy niskich obrotach. Przeprojektowany układ dolotowy oferuje znacznie prostszą drogę dla mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindra, podczas gdy centralnie umieszczony port wydechowy pokrywa się z dolotem, zapewniając wysoką wydajność przepływu powietrza – oba przyczyniają się do zwiększenia osiągów.

08

Sprzęgło hydrauliczne

W porównaniu z konwencjonalnym sprzęgłem, sprzęgło hydrauliczne zapewnia bardziej bezpośrednie wyczucie i lżejsze działanie dźwigni. Mniejszy luz, gdy sprzęgło nagrzewa się podczas intensywnego użytkowania, zapewnia bardziej spójne wyczucie.

09

Szybko zdejmowana pokrywa boczna

Boczną pokrywę można zdjąć bez użycia narzędzi, co ułatwia dostęp do wkładu filtra powietrza.

010

Ergonomia z możliwością regulacji

Wybór czterech pozycji kierownicy i dwóch pozycji podnóżków pozwala kierowcy dostosować pozycję jazdy do wymiarów ciała i preferencji.

011

Tryby zasilania

Korzystając z przycisku Mode (M) na manetce po lewej stronie, kierowcy mogą szybko i łatwo przełączać się między dwiema mapami silnika (Normal, Mild response) dostępnymi w ECU.

012

Smukłe, ergonomiczne nadwozie

Modele KX450 i KX450X, już wcześniej wysoko cenione za smukłą sylwetkę i ergonomię, otrzymały przeprojektowane nadwozie, które zapewnia jeszcze lepszy kontakt z maszyną. Nowo zaprojektowane osłony, pokrywy boczne i tylny błotnik są mocniejsze i eliminują elementy powodujące ryzyko zahaczenia, jeszcze bardziej ułatwiając ruchy kierowcy.

013

Lekka aluminiowa rama obwodowa

Przeprojektowana rama pomieściła najnowsze układy dolotowe i wydechowe silnika, zapewniając jednocześnie wysoki poziom lekkości, zwinności i opanowania. Poprawiono balans sztywności, co przekłada się na lepsze wyczucie przedniej części pojazdu, a tym samym, na lepsze osiągi na zakrętach w szerszym zakresie warunków.

014

Kawasaki Traction Control (KTRC)

Korzystając z przycisku Traction (T) na lewej manetce, kierowca może szybko i łatwo wybrać jeden z dwóch poziomów kontroli trakcji (słaby, mocny), aby dostosować go do warunków i preferencji. Kierowca może również wyłączyć system.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
449 cm³
Średnica x skok
96 x 62.1 mm
Stopień sprężania
12.5:1
Układ zaworów
4 zawory DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 1
Zapłon
Digital DC-CDI
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Przełożenie
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
2.727 (60/22)
Przełożenie biegu 1
1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 2
1.412 (24/17)
Przełożenie biegu 3
1.188 (19/16)
Przełożenie biegu 4
1.000 (19/19)
Przełożenie biegu 5
0.875 (21/24)
Przełożenie całkowite
3.846 (50/13)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Pojedyncza półpływająca tarcza hamulcowa o średnicy 270 mm. Zacisk hamulcowy: Dwutłoczkowy Brembo
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec teleskopowy 49 mm z regulacją tłumienia dobicia i odbicia
Zawieszenie, tylne
Nowy Uni-Trak z regulowanym dwuzakresowym (wysoka/niska prędkość) tłumieniem dobicia, regulowanym tłumieniem odbicia i regulowanym napięciem wstępnym.
Typ ramy
Obwód, aluminium
Ślad
115 mm
Skok zawieszenia, przednie
305 mm
Skok zawieszenia, tylne
307 mm
Opona, przednia
80/100-21 51M
Opona, tylna
120/80-19 63M
Kąt skrętu L/P
42° / 42°
Dł x Szer x Wys
2,180 x 820 x 1,270 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit pod pojazdem
345 mm
Pojemność zbiornika paliwa
6.2 litrów
Wysokość siedzenia
960 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
112.6 kg