motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

KX 450

Stworzony by wygrywać

KX450 zawsze był budowany z jednym głównym założeniem inżynierów Kawasaki: aby zawodnicy jeżdżący na Kawasaki zawsze stawali na najwyższym stopniu podium i wygrywali wyścigi. Dziedzictwo crossowych modeli KX sięga prawie 40 lat. Teraz, producent z Akashi przedstawia bezkonkurencyjny motocykl klasy MX1 z jeszcze mocniejszym silnikiem zamontowanym w lżejszej ramie.

Pierwsze hydrauliczne sprzęgło Kawasaki w motocrossie zapewnia bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni.

Możliwość szybkiego odpalenia silnika może zdecydować pomiędzy utrzymaniem Cię na prowadzeniu, bądź koniecznością przebijania się na czoło stawki.

Używając zworek DFI, jeździec ma łatwy i szybki dostęp do wyboru jednej z trzech map (standard, soft, hard) dostępnych w ECU.

Dopełniając potężny silnik, lekkie, zwinne prowadzenie przyczynia się do lepszych czasów okrężeń KX450. Podczas gdy dodanie elektrycznego startera I powrót do widelca sprężynowego podniosło wage, Inżynierowie Kawasaki starali się ograniczyć przyrost masy do minimum. W rezultacie to, jak dotąd, najsmuklejsze nadwozie KX450 z bardzo konkurencyjną masa całkowitą 110kg – wyższą o jedynie 1.3kg.

Kontroler kalibracyjny KX FI – przenośne, poręczne urządzenie umożliwia jeźdźcom wprowadzanie zmian w mapach silnia poprzez wpięcie go w jednostkę ECU bez potrzeby używania komputera czy źródła zasilania. Wyposażony w siedem wstępnie ustawionych map. 

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
449 cm³
Średnica x skok
96 x 62.1 mm
Stopień sprężania
12.5:1
Układ zaworów
4 zawory DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 44 mm x 1
Zapłon
Digital DC-CDI
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Przełożenie
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
2.727 (60/22)
Przełożenie biegu 1
1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 2
1.412 (24/17)
Przełożenie biegu 3
1.188 (19/16)
Przełożenie biegu 4
1.000 (19/19)
Przełożenie biegu 5
0.875 (21/24)
Przełożenie całkowite
3.846 (50/13)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Tarcza pół-pływająca, 270 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójne tłoczki
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony teleskopowy, ø49 mm, z tłumieniem dobicia i odbicia.
Zawieszenie, tylne
Nowy Uni-Trak. Tłumienie dobicia: 19-stopniowe (z niską prędkością). Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Typ ramy
Obwód, aluminium
Ślad
122 mm
Skok zawieszenia, przednie
305 mm
Skok zawieszenia, tylne
307 mm
Opona, przednia
80/100-21 51M
Opona, tylna
120/80-19 63M
Kąt skrętu L/P
42° / 42°
Dł x Szer x Wys
2,185 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi
1,485 mm
Prześwit pod pojazdem
340 mm
Pojemność zbiornika paliwa
6.2 litrów
Wysokość siedzenia
955 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
110.0 kg
Przewiń do góry