PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki VULCAN S

Kawasaki VULCAN S

Cena pojazdu:
41 000 PLN

Vulcan S nie jest przeciętnym cruiserem. Jego dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ zawieszenia czynią z niego maszynę dla niezależnych jeźdźców i nie tylko dla zagorzałych chopperowców. Vulcan S nie wymaga od kierowcy dostosowania się do jakiejś „stadnej większości”, przestarzałej mody lub stylu życia. Możliwość personalizacji ustawień sprawia, że jest tak samo odpowiedni dla doświadczonych jak i początkujących motocyklistów. Nowy Vulcan S zachęca do pójścia własną drogą!

Kawasaki VULCAN S

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Nowoczesna, miejska stylizacja

Miejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy.

02

Regulowane dźwignie sprzęgła i hamulca

Regulacja dźwigni sprzęgła i hamulca pozwala na jeszcze lepszą personalizację tego modelu.

03

Daleki zasięg

Dzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.

04

Amortyzator o długim skoku

Układ tylnego zawieszenia pozwala na kompaktową sylwetkę Vulcana S oraz daje miejsce na masywny tłumik. Amortyzator o długim skoku oraz możliwości ustawienia go w siedmiu pozycjach w zależności od wielkości obciążenia przyczynia się do poprawienia komfortu jazdy.

05

Wygodna pozycja jazdy

Kompaktowy silnik oraz wąska rama przyczyniają się wyjątkowo wygodnej pozycji podczas jazdy. Możliwość wyciągnięcia nóg do przodu powoduje, iż nawet długa jazda jest przyjemna i relaksująca.

06

Wąska tylna rama

Konstrukcja ramy, tylne zawieszenie i wahacz tworzą zintegrowaną linię biegnącą od przodu motocykla ku tylnej piaście.
Rama  ze stalowych rur o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie daje pojazdowi lekki wygląd.

07

Komfortowe siedzenie

Wyprofilowane siedzisko obszyte grubą wyściółką zapewnia wyjątkowy komfort podczas jazdy.

08

Intuicyjne oprzyrządowanie

Oryginalna deska rozdzielcza zawiera między innymi analogowy obrotomierz oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD.
Dzięki czytelnym informacjom kierowca ma wszystko pod kontrolą.

09

Niskie siedzisko

Używając Vulcana S z pewnością nie będziesz miał problemu z postawieniem stóp na ziemi podczas postoju. Nisko zawieszone siedzisko (705 mm) powoduje, że kierowca czuje się bezpiecznie i komfortowo.

010

Duży rozstaw osi

Duży rozstaw osi (1575 mm) zapewnia równowagę i stabilność, co sprawia, że Vulcan S jest przyjazny dla początkujących kierowców, a doświadczonym daje dużo radości z jazdy.

011

Duże tarcze hamulcowe

Duże tarcze hamulcowe łączą dużą siłę hamowania z łatwością panowania nad motocyklem.

012

Chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik 649 cm3

Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 649 cm3 z wtryskiem paliwa zapewnia płynne, dynamiczne osiągi, zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów.

013

Regulowane podnóżki

3-stopniowa regulacja podnóżków pozwala na dostosowanie pozycji siedzącej do wzrostu kierowcy oraz jego indywidualnych preferencji.

014

Intuicyna obsługa

Niewielka waga, dopracowany balans oraz 18 i 17-calowe radialne opony poprawiają łatwość prowadzenia i manewrowania.

015

Tłumik pod silnikiem

Umieszczony pod silnikiem tłumik przyczynia się do obniżenia środka ciężkości oraz do jeszcze łatwiejszego sięgania stopami do ziemi poczas postoju.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
649 cm³
Średnica x skok
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z podprzepustnicami
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Moc maksymalna
44.7 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy
35 kW
Zużycie paliwa
4.5 l/100km
Zestaw dławiący 35 kW
Dostępny
Emisja C02
104 g/km
Maksymalny moment obrotowy
62.4 N•m {6.4 kgf•m} /
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.095 (88 / 42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39 / 16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36 / 21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32 / 24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30 / 27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28 / 29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23 / 27)
Przełożenie całkowite
3.067 (46 / 15)
Przełożenie całkowite
3.067 (46 / 15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne
Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
120 mm
Skok zawieszenia, przednie
130 mm
Skok zawieszenia, tylne
80 mm
Opona, przednia
120/70 R18M/C 59H
Opona, tylna
160/60 R17M/C 69H
Kąt skrętu L/P
35° / 35°
Dł x Szer x Wys
2,310 x 880 x 1,100 mm
Rozstaw osi
1,575 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
229 kg