motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

W 800

Długa, wygodna kanapa typu Tuck&Roll z lamówką wokół krawędzi, “żebrowana” na całej długości, zapewnia dużo miejsca dla kierowcy oraz pasażera. Przód kanapy jest lekko wyprofilowany, aby zapewnić motocykliście łatwy kontakt z podłożem.

Król klasyków

W800 jest motocyklem adresowanym do szerokiego grona odbiorców ceniących klasyczny styl. Oferuje łatwe prowadzenie i wysoki poziom rzemieślniczego wykonania (jap. kodawari). Spośród trzech modeli serii W, W800 jest najbliższe oryginałowi, pozwalając motocykliście zrozumieć przyjemność i satysfakcję z posiadania motocykla wzorowanego na maszynie z lat 60-ych. Wraz z nadejściem W800 kierowcy mogą się cieszyć pełną gamą serii W.

Silnik o pojemności 773 ccm zapewnia wysoki moment obrotowy w zakresie średnich i wysokich obrotów. Wibracje silnika, przypominają motocykliście, że jest to silnik dwucylindrowy. Wtrysk paliwa zapewnia czystą, wydajną i bezproblemową pracę silnika. w przeciwieństwie do silników W800 Street i W800 Cafe, których pokrywy są czarne, W800 posiada chromowaną obudowę, co podkreśla jego klasyczny charakter i naturalne piękno.

Chromowane emblematy na zbiorniku świetnie uzupełniają się z błyszczącym lakierem butelkowej zieleni. Nakładki kolanowe zbiornika są takie same jak w W800 Cafe.

Duże, okrągłe kierunkowskazy z pomarańczowymi soczewkami, stanowią uzupełnienie klasycznego stylu. Wraz z chromowanymi elementami nadwozia stanowią kwintesencję klasyki.

Charakterystyczna czcionka zegarów oraz chromowane obręcze, sprawiają że mamy do czynienia z zegarami w stylu retro. Wyświetlane informacje są ograniczone do niezbędnego minimum.

Przednia lampa jest połączeniem stylu retro i nowoczesnego designu. Jej średnica, wynosząca 170 mm, sprawia że strumień światła jest szeroki i jasny, co znacznie poprawia widoczność, komfort oraz bezpieczeństwo jazdy nocą. Światła pozycyjne znajdują się w komorach świateł drogowych. Wypukła soczewka i chromowany pierścień nadają nowemu W klasycznego wyglądu.

Koło przednie o średnicy 19” oraz tylne o średnicy 18” zapewniają W800 klasyczne prowadzenie: równowagę między łatwością skręcania a stabilnością na drodze prostej. Duże przednie koło nawiązuje do stylu spokojnej jazdy, podczas której kierowca tego motocykla nigdzie nie musi się spieszyć. Dla porównania koła modeli W800 Street oraz W800 Cafe (18” przód/18” tył) dają możliwość bardziej sportowego prowadzenia.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie pionowym
Pojemność skokowa silnika
773 cm³
Średnica x skok
77 x 83 mm
Stopień sprężania
8.4:1
Układ zaworów
8 zaworów SOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 2
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
35 kW {48 KM} / 6,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 obr./min
Przełożenie
5-biegowa
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza 320 mm. Zacisk: dwutłoczkowy
Hamulce, tylne
Bęben, 270 mm
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne
Dwa amortyzatory. Napięcie wstępne sprężyny: 5-stopniowe
Typ ramy
Typu double-cradle, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
108 mm
Skok zawieszenia, przednie
130 mm
Skok zawieszenia, tylne
107 mm
Opona, przednia
100/90-19M/C 57H
Opona, tylna
130/80-18M/C 66H
Kąt skrętu L/P
37° / 37°
Dł x Szer x Wys
2,190 x 790 x 1,075 mm
Rozstaw osi
1,465 mm
Prześwit pod pojazdem
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
15 litrów
Wysokość siedzenia
790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
221 kg
Przewiń do góry