PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki W 800

Kawasaki W 800

Cena pojazdu:
52 000 PLN

Model W800, najnowszy członek pięćdziesięcioletniej dynastii Kawasaki W, wyróżnia się dbałością o szczegóły i poziomem kunsztu inżynieryjnego, który posiada niewiele maszyn. Od pewnego, łatwego prowadzenia po sugestywny urok jazdy w stylu vintage, W800 jest wynikiem ewolucji oryginalnego pierwowzoru, który sprawia, że dzień wczorajszy staje się dniem dzisiejszym.

Kawasaki W 800

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Kultowy, rzędowy, dwucylindrowy silnik 773 ccm

Silnik o pojemności 773 ccm zapewnia wysoki moment obrotowy w zakresie średnich i wysokich obrotów. Wibracje silnika, przypominają motocykliście, że jest to silnik dwucylindrowy. Wtrysk paliwa zapewnia czystą, wydajną i bezproblemową pracę silnika. w przeciwieństwie do silników W800 Street i W800 Cafe, których pokrywy są czarne, W800 posiada chromowaną obudowę, co podkreśla jego klasyczny charakter i naturalne piękno.

02

Duże, okrągłe kierunkowskazy

Duże, okrągłe kierunkowskazy z pomarańczowymi soczewkami, stanowią uzupełnienie klasycznego stylu. Wraz z chromowanymi elementami nadwozia stanowią kwintesencję klasyki.

03

Tradycyjne zegary

Charakterystyczna czcionka zegarów oraz chromowane obręcze, sprawiają że mamy do czynienia z zegarami w stylu retro. Wyświetlane informacje są ograniczone do niezbędnego minimum.

04

Wykonanie wysokiej jakości

Oprócz koloru i grafik specyficznych dla modelu W800, szereg dodatkowych elementów wyróżnia go od W800 Street i W800 Cafe, przyczyniając się do wysokiej jakości wyglądu i wykonania.

05

Wygoda parkowania i konserwacji

Stopka centralna, jako standardowe wyposażenie, ułatwia parkowanie oraz bieżącą konserwację łańcucha. Pojazd niezwykle łatwo można postawić na stopce centralnej.

06

Stylowa, prosta kierownica

Kierownica w W800 jest ustawiona niżej niż w modelu W800 Street, ale wyżej niż w W800 Cafe. Kompromis, sprawia, że pozycja za kierownicą jest najbardziej klasyczna (taka sama jak w poprzedniej generacji modelu W800).

07

Pozycja w stylu retro: kanapa

Długa, wygodna kanapa typu Tuck&Roll z lamówką wokół krawędzi, „żebrowana” na całej długości, zapewnia dużo miejsca dla kierowcy oraz pasażera. Przód kanapy jest lekko wyprofilowany, aby zapewnić motocykliście łatwy kontakt z podłożem.

08

Okrągła lampa LED

Przednia lampa jest połączeniem stylu retro i nowoczesnego designu. Jej średnica, wynosząca 170 mm, sprawia że strumień światła jest szeroki i jasny, co znacznie poprawia widoczność, komfort oraz bezpieczeństwo jazdy nocą. Światła pozycyjne znajdują się w komorach świateł drogowych. Wypukła soczewka i chromowany pierścień nadają nowemu W klasycznego wyglądu.

09

Klasyczne odczucia z jazdy: 19” koło przednie

Koło przednie o średnicy 19” oraz tylne o średnicy 18” zapewniają W800 klasyczne prowadzenie: równowagę między łatwością skręcania a stabilnością na drodze prostej. Duże przednie koło nawiązuje do stylu spokojnej jazdy, podczas której kierowca tego motocykla nigdzie nie musi się spieszyć. Dla porównania koła modeli W800 Street oraz W800 Cafe (18” przód/18” tył) dają możliwość bardziej sportowego prowadzenia.

010

Chromowane emblematy na zbiorniku paliwa

Chromowane emblematy na zbiorniku świetnie uzupełniają się z błyszczącym lakierem butelkowej zieleni. Nakładki kolanowe zbiornika są takie same jak w W800 Cafe.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie pionowym
Pojemność skokowa silnika
773 cm³
Średnica x skok
77 x 83 mm
Stopień sprężania
8.4:1
Układ zaworów
8 zaworów SOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 2
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
35 kW {48 KM} / 6,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 obr./min
Przełożenie
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1
2.353 (40/17)
Przełożenie biegu 2
1.591 (35/22)
Przełożenie biegu 3
1.240 (31/25)
Przełożenie biegu 4
1.000 (28/28)
Przełożenie biegu 5
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
2.467 (37/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza 320 mm. Zacisk hamulcowy: Dwutłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza hamulcowa 270 mm. Zacisk hamulcowy: Dwutłoczkowy
Zawieszenie, przednie
41 mm widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Podwójne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Typu double-cradle, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
108 mm
Skok zawieszenia, przednie
130 mm
Skok zawieszenia, tylne
107 mm
Opona, przednia
100/90-19M/C 57H
Opona, tylna
130/80-18M/C 66H
Kąt skrętu L/P
37° / 37°
Dł x Szer x Wys
2,190 x 790 x 1,075 mm
Rozstaw osi
1,465 mm
Prześwit pod pojazdem
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
15 litrów
Wysokość siedzenia
790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
221 kg