
Klasyk w nowej odsłonie
Charakter „Z” znajduje swój wyraz w najnowszym modelu Z900 na rok 2021. Maksymalna moc, instynktowne prowadzenie i kontrola trakcji na nowo definiują doświadczenia z jazdy na supernakedzie. Oświetlenie LED i wyświetlacz TFT wprowadzają w najnowszą technologię. Przekraczaj
granice i zdominuj swoją jazdę!
Zaawansowany system kontroli trakcji Kawasaki zapewnia lepszą sportową jazdę oraz spokój w każdych warunkach. Trzy tryby zapewnią komfort kierowcy, który dostosuje pojazd do własnych umiejetności i warunków na drodze.
Tryby jazdy, współgrające z kontrola trakcji pozwalają poczuć się pewnie motocykliście w każdych warunkach pogodowych i w każdej sytuacji. Kierowca może wybrać spośród trzech trybów ustawień (Sport, Road, Rain), jak również ustalić własny tryb (Rider). W trybie Rider to kierowca decyduje jaki system ma być aktywny.
Full power czy Low Power – to zależy od Ciebie. Tryb małej mocy to ok. 55% trybu Full Power. dostosuj pojazd do własnych umiejętności i warunków pogodowych.
Całkowicie nowy wyświetlacz TFT LCD nadaje wyglądu wysokiej jakości i klasy. Użytkownik uzyskuje nowe funkcje, niedostępne w poprzednim modelu.
Wbudowany moduł Bluetooth pozwala motocykliście bezprzewodowo połaczyć się z ustawieniami swojego motocykla. Używająć aplikacji rideology, uzytkownik może odczytywać interesujące go parametry jazdy.
Podczas gdy dużo elementów nowego Z900 jest zbliżonych do porzednika, drobne nowe detale stanowią o jeszcze większej obecności stylu sugomi w tym motocyklu.
W technologii LED wykonano: nowy reflektor przedni, światła pozycyjne tylne, podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazy. Oświetlenie LED sparwiło, że Z900 stał się jeszcze bardziej nowoczesny.
Nowe opony Dunlop Sportmax Roadsport 2 zwiększają łatwość prowadzenia nowego Z900.

Dane techniczne:
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika
- 948 cm³
- Średnica x skok
- 73.4 x 56 mm
- Stopień sprężania
- 11.8:1
- Układ zaworów
- 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy
- Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami,
- Układ rozruchowy
- Elektryczny
- Smarowanie
- Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
- Moc maksymalna
- 92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
- Zużycie paliwa
- 5.7 l/100 km
- Zestaw dławiący 85 kW
- Dostępny
- Emisja C02
- 132 g/km
- Maksymalny moment obrotowy
- 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min
- Hamulce, przednie
- Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
- Hamulce, tylne
- Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
- Zawieszenie, przednie
- Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
- Zawieszenie, tylne
- Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny
- Typ ramy
- Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
- Ślad
- 110 mm
- Skok zawieszenia, przednie
- 120 mm
- Skok zawieszenia, tylne
- 140 mm
- Opona, przednia
- 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna
- 180/55ZR17M/C (73W)
- Kąt skrętu L/P
- 33° / 33°
- Dł x Szer x Wys
- 2,070 x 825 x 1,080 mm
- Rozstaw osi
- 1,455 mm
- Prześwit pod pojazdem
- 145 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 17 litrów
- Wysokość siedzenia
- 820 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 210 kg