Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

Z 900

Klasyk w nowej odsłonie

Charakter „Z” znajduje swój wyraz w najnowszym modelu Z900 na rok 2021. Maksymalna moc, instynktowne prowadzenie i kontrola trakcji na nowo definiują doświadczenia z jazdy na supernakedzie. Oświetlenie LED i wyświetlacz TFT wprowadzają w najnowszą technologię. Przekraczaj
granice i zdominuj swoją jazdę!

Zaawansowany system kontroli trakcji Kawasaki zapewnia lepszą sportową jazdę oraz spokój w każdych warunkach. Trzy tryby zapewnią komfort kierowcy, który dostosuje pojazd do własnych umiejetności i warunków na drodze.

Tryby jazdy, współgrające z kontrola trakcji pozwalają poczuć się pewnie motocykliście w każdych warunkach pogodowych i w każdej sytuacji. Kierowca może wybrać spośród trzech trybów ustawień (Sport, Road, Rain), jak również ustalić własny tryb (Rider). W trybie Rider to kierowca decyduje jaki system ma być aktywny.

Full power czy Low Power – to zależy od Ciebie. Tryb małej mocy to ok. 55% trybu Full Power. dostosuj pojazd do własnych umiejętności i warunków pogodowych.

Całkowicie nowy wyświetlacz TFT LCD nadaje wyglądu wysokiej jakości i klasy. Użytkownik uzyskuje nowe funkcje, niedostępne w poprzednim modelu.

Wbudowany moduł Bluetooth pozwala motocykliście bezprzewodowo połaczyć się z ustawieniami swojego motocykla. Używająć aplikacji rideology, uzytkownik może odczytywać interesujące go parametry jazdy.

Podczas gdy dużo elementów nowego Z900 jest zbliżonych do porzednika, drobne nowe detale stanowią o jeszcze większej obecności stylu sugomi w tym motocyklu.

W technologii LED wykonano: nowy reflektor przedni, światła pozycyjne tylne, podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazy. Oświetlenie LED sparwiło, że Z900 stał się jeszcze bardziej nowoczesny.

Nowe opony Dunlop Sportmax Roadsport 2 zwiększają łatwość prowadzenia nowego Z900.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
948 cm³
Średnica x skok
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami,
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
Zużycie paliwa
5.7 l/100 km
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
132 g/km
Maksymalny moment obrotowy
98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
110 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
140 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P
33° / 33°
Dł x Szer x Wys
2,070 x 825 x 1,080 mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit pod pojazdem
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
820 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
210 kg
Przewiń na górę