PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z H2

Kawasaki Z H2

Cena pojazdu:
93 100 PLN

Geniusz Supercharged na nowo definiuje Supernaked. Nasz najlepszy na świecie litrowy silnik jest niewiarygodnie doładowany dzięki technologii Supercharger z bezkonkurencyjnej Ninja H2. Stylistyka Sugomi to kwintesencja DNA Kawasaki.

SUPERCHARGE YOUR RIDING LIFE.

Kawasaki Z H2

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Kolorowy wyświetlacz TFT LCD

Kolorowy ekran TFT LCD wyświetla niezbędne informacje. Posiada funkcje, które umożliwiają Ci zarzadzać stanem eksploatacji pojazdu i harmonogramem jazdy na długich dystansach. Funkcje wyświetlacza obejmują: cyfrowy prędkościomierz, wkaźnik załączonego biegu, wskaźnik zmiany biegu, licznik kilometrów, podwójny licznik przebiegu, wskaźnik paliwa, pozostały zasięg, aktualne/średnie zużycie paliwa, temperaturę zewnętrzną, temperaturę płynu chłodzącego, zegar, ekonomiczny wskaźnik jazdy, wskaźnik IMU, wskaźnik KIBS, ciśnienie doładowania oraz temperaturę doładowania.

02

Rama kratownicowa

Specjalnie zaprojektowana rama ZH2, która jest w stanie sprostać turbodoładowanemu silnikowi, oferuje połączenie stabilności przy dużej prędkości i lekkość prowadzenia, która ułatwia prowadzenia przy jeździe miejskiej lub na krętych drogach. Kompaktowa rama – idealna dla modelu z kategorii naked zapewnia kompromis pomiędzy sztywnością a elastycznością, co znacznie ułatwia sprostanie wszelkim warunkom podczas jazdy.

03

Doładowany silnik

Kontrolowane dostarczanie mocy przy wszystkich prędkościach zainspirowało do opracowania jednostki, która pozwala doświadczyć mocy 200 PS. Zwiększanie pojemności silnika w celu osiągnięcia większej mocy wiąże się ze wzrostem jego wymiarów i masy, co skutkuje marnowaniem wygospodarowanej mocy. Z H2 eliminuje ten problem poprzez doładowanie silnika kompresorem. Doładowany, 4-cylindrowy rzędowy silnik DOHC 16v o pojemności 998 cm3 generuje maksymalną moc 147kW (200PS) a jednocześnie jest lekki i kompaktowy. Skutkuje to potężnym przyspieszeniem, jakiego nie jest w stanie zapewnić cokolwiek z silnikiem wolnossącym.

04

Sprzęgło antyhoppingowe

Zastosowanie krzywki pomocniczej redukuje obciążenie sprężyny sprzęgła przyczyniając się do lżejszego operowania klamką sprzęgła. Dzięki temu codzienna jazda, uwzględniając częste ruszanie i zatrzymywanie się oraz jazdę w korku jest jeszcze łatwiejsza. Sprzęgło antyhoppingowe ogranicza moment wsteczny przekazywany tylnego koła co pomaga zapobiegać poślizgowi i podskakiwaniu koła podczas redukcji biegów.

05

Kierownica typu Fat-Type i poręczne przełączniki

Zamocowane na mocnej, masywnej kierownicy przyciski ustawień, umożliwiają kierowcy przełączanie wybranych funkcji bez odrywania rąk od kierownicy. Po lewej stronie znajdziemy ustawienia elektronicznego tempomatu, wprowadzanie zmian na wyświetlaczu licznika oraz aktualizację ustawień, podczas gdy po prawej stronie kierownicy znajdziemy przyciski pozwalające na wejście w menu ustawień pojazdu.

06

Elektroniczny tempomat

Tempomat Kawasaki pozwala utrzymać pożadaną prędkość za jednym naciśnięciem przycisku. Po aktywacji nie ma potrzeby przekrecania przepustnicy – pojazd jedzie z ustawioną uprzednio prędkością. Rozwiązanie to zmniejsza obciążenie prawej ręki podczas jazdy na długich trasach, przyczyniając się do wysokiego komfortu jazdy. Funkcję elektronicznego tempomatu można wygodnie aktywować przyciskiem umieszczonym po lewej stronie kierownicy.

07

Łączność ze smartfonem

ZH2 wyposażony jest w funkcję łączności ze smartfonem, którą można dokonać za pośrednictwem technologii Bluetooth. Dzięki temu rozwiązaniu nie potrzebujesz kabli, aby podlączyć swój telefon, co znacznie poprawia komfort. Oprócz sprawdzenia parametrów pojazdu oraz dziennika jazd, ustawienia takie jak tryby jazdy można spersonalizować zdalnie.

Układ Bluetooth, wbudowany w deskę rozdzielczą, umożliwia motocyklistom bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Korzystając z aplikacji Rideology, przygotowanej na smartfona, użytkownik uzyskuje dostęp do wielu funkcji, które sprawią, że każda przejażdżka będzie jeszcze przyjemniejsza.

08

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

Przy prędkości obrotowej silnika powyżej 2500 obr/min system szybkiej zmiany biegów KQS umożliwia bezsprzęgłową zmianę biegów (góra/dół). Uzupełnieniem mocnego silnika oraz skrzyni biegów typu „dog-ring”, quick shifter jest wygodną funkcją, która może być używana nie tylko do jazdy sportowej, ale także do jazdy po mieście i turystyki, umożliwiając płynne przyspieszanie i zwalnianie.

Podczas przyspieszania, system wykrywa ruch dźwigni zmiany biegów i wysyła sygnał do ECU żeby odciąć zapłon i pozwolić pierścieniom „dog-ring” na gładkie załączenie kolejnego biegu bez użyciu sprzęgła.

Podczas zwalniania, system KQS automatycznie kontroluje prędkość silnika pozwalając na redukcję biegu bez użycia sprzęgła.

09

Koncepcja designu – styl Sugomi

Styl flagowego motocykla z serii Z – ZH2 jest określany w Japonii jako Sugomi. Jego pochylona sylwetka, niczym postawa drapieżnika, szykującego się do skoku na ofiarę jest kwintesencją charakteru tej maszyny. Asymetryczny wlot powietrza RAM, znajdujący się po lewej stronie to podkreślenie indywidualizmu Sugomi. Kompaktowe podwozie przedstawia minimalistyczną koncepcję, z zachowaniem funkcjonalności wszystkich, niezbędnych dla motocyklisty elementów. Rama kratownicowa podkreśla agresywny charakter tego motocykla. Omawiając stylistykę ZH2, nie można zapomnieć o znaku Kawasaki River Mark, który jest umieszczony na osłonie reflektora. Kawasaki używało tego znaku od XIX wieku dla swoich flagowych konstrukcji, a obecnie zaszczyt dzierżenia tego znaku spotkał doładowane motocykle Kawasaki. Symbolika tego oznaczenia odnosi się do przekraczania granic, bycia zawsze najlepszym w stawce. To właśnie czyni nowy, doładowany ZH2.

010

Zaawansowane systemy wspierające kontrolowanie motocykla

Zaawansowana elektronika w modelu Z H2 obejmuje systemy takie jak KTRC, KCMF, KIBS oraz jednostkę IMU, która dostarcza informacje dotyczące nadwozia dla systemów KIBS oraz KTRC. Systemy te zapewniają spokój ducha podczas jazdy motocyklem z doładowanym silnikiem zapewniając jednocześnie dostęp do wielu informacji. Ponadto elektroniczny tempomat oraz KQS dodatkowo zwiększają wygodę jazdy.

Dodatkowo wybór spośród trzech trybów mocy oraz zintegrowanych trybów jazdy, które łączą KTRC oraz tryby mocy powodują, że jazda jest ekstremalnie łatwa co pozwala skupić się kierowcy na jeździe.

011

System hamulcowy

W celu łatwej jazdy przy niskich, średnich i wysokich prędkościach, Z H2 potrzebuje układu hamulcowego dopasowanego do jego osiągów. Przednie zaciski Brembo M4.32 typu monoblock wykonano w procesie obróbki pojedynczego bloku aluminium, dzięki czemu zacisk jest sztywny i zapewnia odpowiednią siłę hamowania. Zaciski zostały zamontowane radialnie co dodatkowo zwiększa poprawę osiągów hamowania.

Pompa hamulcowa Nissin dostrojony do oryginalnych ustawień Kawasaki oferuje funkcjonalność perfekcyjnie dopasowaną do charakteru Z H2, umożliwiając kierowcy nie tylko hamowanie z różnych zakresów prędkości, ale również używanie hamulców w celu przesunięcia środka ciężkości motocykla przed wejściem w zakręt.

012

Całkowite oświetlenie LED

Wszystkie światła: reflektor przedni, lampa tylna, kierunkowskazy oraz podświetlenie tablicy rejestracyjnej – są wyposażone w żarówki LED. Jasny kolor światła przyczynia się do doskonałej widoczności, co poprawia bezpieczeństwo jazdy nocą.
Reflektor przedni zamontowany na ramie pojazdu stanowi zerwanie z dotychczasowym trendem stylu naked – umieszczania lampy przedniej na kierownicy. Wpływa to niewątpliwie na niecodzienną stylistykę przodu pojazdu.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy z kompresorem
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø40 mm x 4
Układ rozruchowy
Elektryczny
Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Emisja C02
134 g/km
Maksymalny moment obrotowy
137 N•m {14 kgf•m} / 8,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa, pierścieniowa
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.556 (46/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne częściowo pływające tarcze 320 mm, zacisk hamulcowy: Podwójne mocowanie radialne, monoblok Brembo M4.32, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 260 mm, zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Widelec Showa SFF-BP z regulowanym tłumieniem dobicia i odbicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Nowy Uni-Trak, amortyzator gazowy Showa z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
104 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
134 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys
2,085 x 810 x 1,130 mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit pod pojazdem
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
239 kg