motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

Ninja 1000 SX

Ninja 1000SX 2020 to już czwarta generacja kultowego modelu z kategorii Sport Tourer. Nowy model sprostał normom emisji spalin, jednocześnie utrzymując, jak przystało na Kawasaki, znakomite osiągi. Nowa Ninja 1000SX prezentuje jeszcze bardziej sportowy wygląd od swoich poprzedników. Posiada pojedynczy tłumik oraz całkowite oświetlenie
LED. To idealne połączenie motocykla sportowego i turystycznego. Ulepszona kanapa, elektroniczny tempomat, kontrola trakcji, tryby jazdy, quickshifter, 10,9 cm ekran TFT LCD z łącznością ze smartfonem, sprawiają, że ten sportowy
turystyk jest doskonały w każdym calu.

Dynamiczny silnik o pojemności 1043 ccm dostarcza wystarczająco dużo mocy aby czerpać przyjemność z jazdy tym motocyklem. Wysokiej klasy jednostka 4 cylindrowa, chłodzona cieczą sprawia, że praca w średnich i wysokich obrotach to jej żywioł.

Jedno naciśnięcie przycisku sprawi, że możemy podróżować z pożądaną prędkością. Przepustnica może spokojnie spoczywać pod ręka. Pozwala to odpoczywać prawej dłoni podczas dalekich podróży.

Uzupełnieniem silnika Kawasaki w nowej Ninja 1000SX jest quickshifter, dzięki któremu możemy zmieniać biegi w górę i dół bez użycia sprzęgła.

Nowa szyba z czterema poziomami regulacji, sprawia, że każdy znajdzie ustawienie dogodne dla siebie.

Nowe funkcje i niesamowity wygląd nowego ekranu TFT LCD zapewni jeszcze większy komfort podróży.

Przeprojektowana kanapa zapewnia jeszcze większy komfort. Ponadto moźna zamówic kanapę akcesoryjną. Każdy dopasuje nową Ninja 1000SX do wlasnych preferencji.

Układ Bluetooth wbudowany w deskę rozdzielczą umożliwia motocyklistom bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Korzystając z aplikacji na smartfony „RIDEOLOGY THE APP”, można uzyskać dostęp do wielu funkcji co znacznie zwiększa komfort użytkowania motocykla

Dane techniczne:

Typ silnika
Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Pojemność skokowa silnika
1,043 cm³
Średnica x skok
77.0 x 56.0 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ zaworów
DOHC, 16 valves
Układ paliwowy
Fuel injection: Ø38 mm
Układ rozruchowy
Electric
Smarowanie
Forced lubrication, wet sump
Moc maksymalna
104.5 kW {142 PS} / 10,000 rpm
Zużycie paliwa
5.8 l/100 km
Zestaw dławiący 85 kW
Available
Emisja C02
135 g/km
Maksymalny moment obrotowy
111 N•m {11.3 kgf•m} / 8,000 rpm
Hamulce, przednie
Dual semi-floating 300 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Hamulce, tylne
Single ø250 mm disc. Caliper: single-piston
Zawieszenie, przednie
ø41 mm inverted fork with compression and rebound damping and spring preload adjustability
Zawieszenie, tylne
Horizontal Back-link, gas-charged rear shock with rebound damping and spring preload adjustability
Typ ramy
Twin-tube, aluminium
Ślad
98 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
144 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/50ZR17M/C (73W)
Dł x Szer x Wys
2,100 x 825 x 1,190 (1,225 mm high position screen) mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit pod pojazdem
135 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litres
Wysokość siedzenia
835
Wysokość siedzenia
835
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Przewiń do góry