
Ninja 1000SX 2020 to już czwarta generacja kultowego modelu z kategorii Sport Tourer. Nowy model sprostał normom emisji spalin, jednocześnie utrzymując, jak przystało na Kawasaki, znakomite osiągi. Nowa Ninja 1000SX prezentuje jeszcze bardziej sportowy wygląd od swoich poprzedników. Posiada pojedynczy tłumik oraz całkowite oświetlenie
LED. To idealne połączenie motocykla sportowego i turystycznego. Ulepszona kanapa, elektroniczny tempomat, kontrola trakcji, tryby jazdy, quickshifter, 10,9 cm ekran TFT LCD z łącznością ze smartfonem, sprawiają, że ten sportowy
turystyk jest doskonały w każdym calu.
Dynamiczny silnik o pojemności 1043 ccm dostarcza wystarczająco dużo mocy aby czerpać przyjemność z jazdy tym motocyklem. Wysokiej klasy jednostka 4 cylindrowa, chłodzona cieczą sprawia, że praca w średnich i wysokich obrotach to jej żywioł.
Jedno naciśnięcie przycisku sprawi, że możemy podróżować z pożądaną prędkością. Przepustnica może spokojnie spoczywać pod ręka. Pozwala to odpoczywać prawej dłoni podczas dalekich podróży.
Uzupełnieniem silnika Kawasaki w nowej Ninja 1000SX jest quickshifter, dzięki któremu możemy zmieniać biegi w górę i dół bez użycia sprzęgła.
Nowa szyba z czterema poziomami regulacji, sprawia, że każdy znajdzie ustawienie dogodne dla siebie.
Nowe funkcje i niesamowity wygląd nowego ekranu TFT LCD zapewni jeszcze większy komfort podróży.
Przeprojektowana kanapa zapewnia jeszcze większy komfort. Ponadto moźna zamówic kanapę akcesoryjną. Każdy dopasuje nową Ninja 1000SX do wlasnych preferencji.
Układ Bluetooth wbudowany w deskę rozdzielczą umożliwia motocyklistom bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Korzystając z aplikacji na smartfony „RIDEOLOGY THE APP”, można uzyskać dostęp do wielu funkcji co znacznie zwiększa komfort użytkowania motocykla

Dane techniczne:
- Typ silnika
- Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
- Pojemność skokowa silnika
- 1,043 cm³
- Średnica x skok
- 77.0 x 56.0 mm
- Stopień sprężania
- 11.8:1
- Układ zaworów
- DOHC, 16 valves
- Układ paliwowy
- Fuel injection: Ø38 mm
- Układ rozruchowy
- Electric
- Smarowanie
- Forced lubrication, wet sump
- Moc maksymalna
- 104.5 kW {142 PS} / 10,000 rpm
- Zużycie paliwa
- 5.8 l/100 km
- Zestaw dławiący 85 kW
- Available
- Emisja C02
- 135 g/km
- Maksymalny moment obrotowy
- 111 N•m {11.3 kgf•m} / 8,000 rpm
- Hamulce, przednie
- Dual semi-floating 300 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
- Hamulce, tylne
- Single ø250 mm disc. Caliper: single-piston
- Zawieszenie, przednie
- ø41 mm inverted fork with compression and rebound damping and spring preload adjustability
- Zawieszenie, tylne
- Horizontal Back-link, gas-charged rear shock with rebound damping and spring preload adjustability
- Typ ramy
- Twin-tube, aluminium
- Ślad
- 98 mm
- Skok zawieszenia, przednie
- 120 mm
- Skok zawieszenia, tylne
- 144 mm
- Opona, przednia
- 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna
- 190/50ZR17M/C (73W)
- Dł x Szer x Wys
- 2,100 x 825 x 1,190 (1,225 mm high position screen) mm
- Rozstaw osi
- 1,440 mm
- Prześwit pod pojazdem
- 135 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 19 litres
- Wysokość siedzenia
- 835
- Wysokość siedzenia
- 835
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 235 kg