PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA 125

Kawasaki NINJA 125

Cena pojazdu:
26 900 PLN

Ninja 125 charakteryzuje się najwyższej klasy inżynierią. Od kratownicowej ramy niczym we flagowej Ninjy H2 aż po smukły i agresywny wygląd rodem z toru. Bardzo responsywny silnik o mocy 15KM jest niezwykle elastyczny przy niskich oraz średnich obrotach. Ninja 125 to idealny motocykl, który wprowadzi Cię w świat pojazdów Kawasaki i pozwoli rozpocząć unikalną przygodę z motocyklami.

Kawasaki NINJA 125

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Cyfrowy wyświetlacz

W pełni cyfrowy wyświetlacz dodaje temu motocyklowi bardziej nowoczesnego oraz sportowego wyglądu.

02

Pełnowymiarowa rama

Ninja 125 posiada pełnowymiarową ramę. Wąska oraz kompaktowa, kratownicowa rama, sportowe zawieszenie, lekkie opony oraz duża przyczepność sprawiają, że nowi kierowcy mają całkowitą kontrolę nad tym pełnowymiarowym motocyklem.

Kompaktowa kratownicowa rama
Ninja 125 zawdzięcza swój smukły wygląd zastosowanej w projekcie tego motocykla kratownicowej ramie. Uzyskana geometria pojazdu pozwala kierowcom na łatwe oparcie stóp o podłoże, dzięki czemu czują się jeszcze pewniej.

03

Sportowe zawieszenie

Teleskopowy widelec o średnicy 37 mm przyczynia się do komfortowego prowadzenia motocykla i większej przyjemności z jazdy. Z kolei tylne zawieszenie typu Uni Trak gwarantuje wygodę podczas jazdy w najróżniejszych warunkach.

04

Wysoka kanapa ERGO-FIT

Siedzenie typu ERGO-FIT pozwala kierowcy na optymalizację swojej pozycji na motocyklu. Do modelu Ninja 125 dostępne jest wyższe siedzenie ERGO-FIT (+20 mm).

05

Skrzynia biegów

Łagodnie zestrojona skrzynia biegów uzupełnia miejską wydajność i osiągi tego motocykla, dzięki czemu oferuje odpowiedni bieg na każdą sytuację.
Operowanie sprzęgłem w tym motocyklu to czysta przyjemność.

06

Sportowe wykończenie Ninja

Tak jak wszystkie modele rodziny Ninja, Ninja 125 posiada urzekające wykończenie, co podkreśla jej dynamiczny charakter. Dodatkowo, kontrast pomiędzy malowaniem poszczególnych elementów owiewek sprawia, że motocykl wygląda jeszcze bardziej agresywnie. Przednia lampa, wyprofilowana szyba czy sportowe koła to elementy dzięki którym Ninja 125 wygląda jak rasowy motocykl typu Supersport.

07

Niezależny sportowy system ABS

System ABS zwiększa bezpieczeństwo kierowców podczas jazdy. Ten zaawansowany system został zaprojektowany specjalnie dla motocykla. Niezależna aktywacja maksymalizuje kontrolę podczas sportowej jazdy.

08

Smukły wygląd tylnej lampy

Tylna lampa w modelu Ninja 125 została zaprojektowana w bardzo smukły oraz wyrazisty sposób. Dodaje ona sportowego wyglądu temu pojazdowi.

09

Potężny silnik

4-suwowy silnik o pojemności 125 cm3
Łagodne dostarczenie mocy Ninji 125 przyczynia się do lepszych osiągów tego pojazdu. Tak jak w przypadku typowych silników Kawasaki można odczuć większy “zastrzyk” mocy przy wysokich obrotach.

6-biegowa skrzynia biegów
Łagodnie zestrojona skrzynia biegów uzupełnia miejską wydajność i osiągi tego motocykla dzięki czemu oferuje odpowiedni bieg na każdą sytuację.

Elektryczny rozrusznik i wtrysk paliwa
Elektryczny rozrusznik oraz wtrysk paliwa oferują łagodny oraz pewny start przy prostym wciśnięciu przycisku.

010

Tylne zawieszenie typu Uni-Track

Tylne zawieszenie typu Uni-Track oferuje większą przyczepność oraz lepsze tłumienie wybojów, co przyczynia się do lepszego oraz bardziej sportowego prowadzenia motocykla.

5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego pozwala kierowcom dostosować wysokość tylnej części motocykla do swoich potrzeb. Oprócz tego, taka regulacja ułatwia dostosowanie motocykla do jazdy z pasażerem lub ładunkiem.

011

Ergonomia jazdy

Ergonomia jazdy w modelu Ninja 125 została zaprojektowana z myślą o sportowej jeździe w mieście.

012

Hamulce/Felgi/Opony

Przedni oraz tylny hamulec oferują pewne hamowanie na każdej nawierzchni. Dwutłoczkowe zaciski z przodu z tarczą o średnicy 290 mm oraz tylna tarcza o średnicy 220 mm. Falisty obrys dodaje bardziej sportowego wyglądu typowego dla Kawasaki.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
125 cm³
Pojemność skokowa silnika
125 cm³
Średnica x skok
58 x 47.2 mm
Stopień sprężania
11.7:1
Układ zaworów
4 zawory DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 28 mm x 1
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
11 kW {15 KM} / 10,000 obr./min
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
61 g/km
Maksymalny moment obrotowy
11.7 N•m {1.2 kgf•m} / 7,700 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
2.966 (86/29)
Przełożenie biegu 1
2.833 (34/12)
Przełożenie biegu 2
1.875 (30/16)
Przełożenie biegu 3
1.444 (26/18)
Przełożenie biegu 4
1.208 (29/24)
Przełożenie biegu 5
1.056 (19/18)
Przełożenie biegu 6
0.962 (25/26)
Przełożenie całkowite
3.500 (56/16)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 290 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Zawieszenie, przednie
37 mm widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Amortyzator gazowy Uni-Trak z regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Rurowa typu diamond, stal
Ślad
90 mm
Skok zawieszenia, przednie
110 mm
Skok zawieszenia, tylne
1,120 mm
Opona, przednia
100/80-17M/C 52S
Opona, tylna
130/70-17M/C 62S
Opona, tylna
130/70-17M/C 62S
Dł x Szer x Wys
1,935 x 685 x 1,075 mm
Rozstaw osi
1,330 mm
Prześwit pod pojazdem
170 mm
Pojemność zbiornika paliwa
11 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
149 kg