motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

Ninja 650

Doskonale zrównoważony i budzący emocje model Ninja 650 jest wyposażony w dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 650 cm3 o wysokim momencie obrotowym w średnim zakresie obrotów oraz nowe, lekkie nadwozie o zgrabnej sylwetce. Typowej dla klasy Supersport zwinności, szybkości reakcji i doskonałemu przyspieszeniu towarzyszy łatwość kontrolowania mocy oraz manewrowania, co razem daje doskonale wyważoną mieszankę sportowych osiągów i wszechstronności codziennego użytkowania, którą docenią zarówno początkujący jak i doświadczeni kierowcy.

Pierwszy raz w modelu klasy 650, Kawasaki wprowadza wysokiej klasy ekran cyfrowy TFT LCD.

Wbudowany moduł Bluetooth pozwala motocykliście bezprzewodowo połaczyć się z ustawieniami swojego motocykla. Używająć aplikacji rideology, uzytkownik może odczytywać interesujące go parametry jazdy.

Nowa, ostrzejsza stylistyka Ninja 650 jeszcze bardziej podkresla jej przynależność do rodziny Ninja.

Priorytetem jest sportowy wygląd, a przeprojektowana przednia szyba jest niższa i lepiej dopasowana do przedniej części motocykla. Jest ustawiona bardziej pionowo, co daje motocykliście lepszą ochronę przed wiatrem.

Podwójna lampa LED z przodu zwiększa oświetlenie podczas jazdy nocą.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
649 cm³
Pojemność skokowa silnika
649 cm³
Średnica x skok
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Moc maksymalna
50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Emisja C02
107 g/km
Maksymalny moment obrotowy
64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 obr./min
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne
Back-link poziomy, wstępne napięcie sprężyny
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
100 mm
Skok zawieszenia, przednie
125 mm
Skok zawieszenia, tylne
130 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
160/60ZR17M/C (69W)
Opona, tylna
160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys
2,055 x 740 x 1,145 mm
Rozstaw osi
1,410 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
15 litrów
Wysokość siedzenia
790 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
193 kg
Przewiń do góry