
Możesz pokonać wszystkich przeciwników, ale prawdziwym wyzwaniem jest zmierzenie się z samym sobą. Dla takich jak Ty, którzy stawiają czoła każdemu wyzwaniu, zaprojektowaliśmy motocykl, na który zasługuje prawdziwy mistrz. Nowa Ninja ZX-10R i Ninja ZX-10RR
mają to, co jest potrzebne aby wygrać: zupełnie nowe nadwozie z zintegrowanymi spoilerami, niewielkie i lekkie światła LED, kolorowy wyświetlacz TFT, łączność ze smartphonem, a także udoskonalenia wywodzące się z doświadczeń zespołu Kawasaki Racing Team zdobytych w trakcie serii wyścigów World Superbike. Teraz, gdy już masz bezwzględnie
nastawiony na jazdę torową motocykl Ninja – zmierz się z samym sobą.
Podwójne zaciski hamulcowe typu monoblock Brembo M50 zatrzymują duże tarcze o średnicy 330mm, a specjalistycznie przygotowana radialna pompa hamulcowa i przewody hamulcowe w stalowym oplocie rodem z toru wyścigowego wnoszą wydajność hamulców na nowy poziom.
Jeszcze bardziej ukierunkowane na jazdę torową ustawienia dzięki zaprojektowanemu w WSB systemowi BFF (Balance Free Front Fork) i BFRC (Balance Free Rear Cushion) ułatwiają przenoszenie masy pojazdu w osi przód-tył i przyczyniają się do lekkości prowadzenia.
Zupełnie nowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT uzupełnia wygląd deski rozdzielczej. Nowy licznik oferuje nowe możliwości niedostępne w poprzednim modelu.
Skrzynia biegów w Ninja ZX-10R została zaprojektowana do jazdy torowej. Większa zębatka tylna (zmiana z 39 na 41 zębów) i krótsze przełożenie pierwszego, drugiego i trzeciego biegu zapewniają wyższe przyśpieszenie w niskim i średnim zakresie obrotów dla szybszego wyjścia z zakrętu, a także lepszego startu podczas wyścigu

Dane techniczne:
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
- Pojemność skokowa silnika
- 998 cm³
- Średnica x skok
- 76 x 55 mm
- Stopień sprężania
- 13.0:1
- Układ zaworów
- 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy
- Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
- Zapłon
- Digital
- Układ rozruchowy
- Elektryczny
- Smarowanie
- wymuszone, mokra miska olejowa
- Moc maksymalna
- 150 kW {204 KM} / 14,000 obr./min
- Zużycie paliwa
- TBC l/100 km
- Emisja C02
- TBC g/km
- Moc maksymalna z powietrzem RAM
- 157.5 kW {214 KM} / 14,000 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy
- 111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 obr./min
- Hamulce, przednie
- Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
- Hamulce, tylne
- Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: 1-tłoczkowy
- Zawieszenie, przednie
- Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
- Zawieszenie, tylne
- Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
- Typ ramy
- Podwójna belka nośna, aluminium lane
- Ślad
- 105 mm
- Skok zawieszenia, przednie
- 120 mm
- Skok zawieszenia, tylne
- 115 mm
- Opona, przednia
- 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna
- 190/55ZR17M/C (75W)
- Kąt skrętu L/P
- 27° / 27°
- Dł x Szer x Wys
- 2,085 x 750 x 1,185 mm
- Rozstaw osi
- 1,450 mm
- Prześwit pod pojazdem
- 135 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 17 litrów
- Wysokość siedzenia
- 835 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 206 kg