Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

Ninja ZX 10 RR

Kompleksowe tryby jazdy, łączące S-KTRC i tryby Powet Mode pozwalają kierowcy skutecznie ustawić kontrolę trakcji i sposób oddwania mocy dla najlepszego dopasowania do danej sytuacji. 
 

Możesz pokonać wszystkich przeciwników, ale prawdziwym wyzwaniem jest zmierzenie się z samym sobą. Dla takich jak Ty, którzy stawiają czoła każdemu wyzwaniu, zaprojektowaliśmy motocykl, na który zasługuje prawdziwy mistrz. Nowa Ninja ZX-10R i Ninja ZX-10RR
mają to, co jest potrzebne aby wygrać: zupełnie nowe nadwozie z zintegrowanymi spoilerami, niewielkie i lekkie światła LED, kolorowy wyświetlacz TFT, łączność ze smartphonem, a także udoskonalenia wywodzące się z doświadczeń zespołu Kawasaki Racing Team zdobytych w trakcie serii wyścigów World Superbike. Teraz, gdy już masz bezwzględnie
nastawiony na jazdę torową motocykl Ninja – zmierz się z samym sobą.

Podwójne zaciski hamulcowe typu monoblock Brembo M50 zatrzymują duże tarcze o średnicy 330mm, a specjalistycznie przygotowana radialna pompa hamulcowa i przewody hamulcowe w stalowym oplocie rodem z toru wyścigowego wnoszą wydajność hamulców na nowy poziom.

Jeszcze bardziej ukierunkowane na jazdę torową ustawienia dzięki zaprojektowanemu w WSB systemowi BFF (Balance Free Front Fork) i BFRC (Balance Free Rear Cushion) ułatwiają przenoszenie masy pojazdu w osi przód-tył i przyczyniają się do lekkości prowadzenia.

Zupełnie nowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT uzupełnia wygląd deski rozdzielczej. Nowy licznik oferuje nowe możliwości niedostępne w poprzednim modelu.


Skrzynia biegów w Ninja ZX-10R została zaprojektowana do jazdy torowej. Większa zębatka tylna (zmiana z 39 na 41 zębów) i krótsze przełożenie pierwszego, drugiego i trzeciego biegu zapewniają wyższe przyśpieszenie w niskim i średnim zakresie obrotów dla szybszego wyjścia z zakrętu, a także lepszego startu podczas wyścigu

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
150 kW {204 KM} / 14,000 obr./min
Zużycie paliwa
TBC l/100 km
Emisja C02
TBC g/km
Moc maksymalna z powietrzem RAM
157.5 kW {214 KM} / 14,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
111.8 N•m {11.4 kgf•m} / 11,700 obr./min
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy (aluminiowe)
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: 1-tłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie, tylne
Tylne zawieszenie poziome typu Back-Link z amortyzatorem gazowym i sprężyną top-out. Tłumienie dobicia: bezstopniowe, dwuzakresowe (duża/ mała prędkość). Tłumienie odbicia: bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Typ ramy
Podwójna belka nośna, aluminium lane
Ślad
105 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
115 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu L/P
27° / 27°
Dł x Szer x Wys
2,085 x 750 x 1,185 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit pod pojazdem
135 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
206 kg
Przewiń na górę