
Unikalny koncept Ninji H2 został ulepszony i osiągnął jeszcze wyższy poziom. Ninja H2 Carbon to limitowana edycja motocykla, który nie ma sobie równych. Wiele elementów motocykla zostało wykonanych z włókna węglowego. Oprócz tego, motocykl ten wyposażony został
w tylne zawieszenie marki Ohlins oraz quick-shifter góra/dół. Ninja H2 Carbon wyprodukowana zostanie jedynie w ilości 120 sztuk.
Przednia górna owiewka wykonana z włókna węglowego od razu odróżnia Ninję H2 Carbon od standardowej Ninji H2. Wyglądem ten model bardziej nawiązuje do torowej Ninji H2R dodając jej jeszcze bardziej sportowego wyglądu.
Aby umożliwić szybką i sprawną zmianę biegów zastosowano skrzynię kłową. Jest to rodzaj transmisji powszechnie stosowany w MotoGP, opracowany przy wykorzystaniu informacji płynących od członków zespołu Kawasaki Racing.
Kompresor zastosowany w Ninja H2 stworzony został przez projektantów silników motocyklowych Kawasaki przy udziale innych spółek grupy KHI.
Użycie kompaktowego modułu pomiaru bezwładności pozwala wspiąć się na jeszcze wyższy poziom precyzji, który jest krokiem naprzód w stosunku do już znakomitych KTRC, KLCM oraz KIBS. IMU umożliwia monitorowanie bezwładności z uwzględnieniem 6 stopni swobody(DOF). Mierzone jest przyspieszenie w płaszczyźnie wzdłużnej, poprzecznej i pionowej oraz parametry roll-rate i pitch rate. Odchylenie jest obliczane przez ECU przy wykorzystaniu oryginalnego oprogramowania Kawasaki.

Dane techniczne:
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
- Pojemność skokowa silnika
- 998 cm³
- Średnica x skok
- 76 x 55 mm
- Stopień sprężania
- 8.5:1
- Układ zaworów
- 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy
- Wtrysk paliwa: Ø 50 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
- Zapłon
- Digital
- Układ rozruchowy
- Elektryczny
- Smarowanie
- Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
- Moc maksymalna
- 170 kW {231 KM} / 11,500 obr./min
- Emisja C02
- 173 g/km
- Moc maksymalna z powietrzem RAM
- 178.5 kW {243 KM} / 11,500 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy
- 141.7 N•m {14.4 kgf•m} / 11,000 obr./min
- Hamulce, przednie
- Podwójne tarcze pół-pływające, 330 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, Brembo M50 monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
- Hamulce, tylne
- Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: Brembo, preciwstawny 2-tłoczkowy
- Zawieszenie, przednie
- Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
- Zawieszenie, tylne
- Nowy Uni-Trak, Öhlins TTX36 z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out
- Typ ramy
- Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
- Ślad
- 103 mm
- Skok zawieszenia, przednie
- 120 mm
- Skok zawieszenia, tylne
- 135 mm
- Opona, przednia
- 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna
- 200/55ZR17M/C (78W)
- Kąt skrętu L/P
- 27° / 27°
- Dł x Szer x Wys
- 2,085 x 770 x 1,125 mm
- Rozstaw osi
- 1,455 mm
- Prześwit pod pojazdem
- 130 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 17 litrów
- Wysokość siedzenia
- 825 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 238 kg