PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli TRK 251

Benelli TRK 251

Cena pojazdu:
16 990 PLN

ZACZNIJ SWOJĄ PRZYGODĘ

Rodzina TRK to motocykle klasy „adventure” czyli przygodowe. Tymczasem przygoda czeka na nas zarówno w dalekich wyprawach po szutrach Azji jak i w mieście czy podczas weekendowych wyjazdów.

251 choć w rodzinie Benelli TRK najmniejszy, to nie taki mały. Motocykl jest niewiele mniejszy od modelu 502 a przy tym lżejszy od niego o 50 kg! Mimo to ładownością na poziomie 190 kg dorównuje nawet o wiele większemu TRK 702! Przy wygodniej turystycznej pozycji zapewnia za to lepszą manewrowość i zwinność. Te cechy sprawiają, że 251 staje się niezastąpionym towarzyszem w mieście i poza miastem.

Benelli TRK 251

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Włoscy styliści z Pesaro zaprojektowali TRK 251 w tym samum stylu co większe modele. Jednak przy jego lekkości i smukłości te same cechy nabierają bardziej zadziornego wyrazu. Taki design wraz ze zwinnością, dynamiką i dźwiękiem wydechu sprawia, że odbieramy go jako naprawdę „ostrą” maszynę.

02

TRK 251 jako najmniejszy z rodziny idealnie nadaje się na niedalekie wypady aby nieść swemu właścicielowi relaks i oderwanie od codzienności. Mniejszy silnik zmusza do bardziej zdecydowanego odwijania manetki gazu, a silnik spalinowy swą najwyższą sprawność osiąga przy całkowitym otwarciu przepustnicy. Dlatego mniejszy silnik częściej pracuje w korzystniejszym zakresie obrotów.

03

HAMULCE

Na przedniej tarczy o średnicy 280 mm pracuje czterotłoczkowy zacisk. Tylną o średnicy 240 mm obsługuje zacisk z jednym tłoczkiem. Pracę obu kontroluje system ABS. Odlewane ze stopów lekkich obręcze zapewniają sztywność dając precyzję prowadzenia.

04

CYFROWY WYŚWIETLACZ

Otoczony kontrolkami prostokątny wyświetlacz dostarcza kierowcy ośmiu różnych informacji o stanie i ruchu maszyny.

05

REFLEKTOR

Za przednie oświetlenie odpowiada zespolona lampa zawierająca dwa reflektory soczewkowe i rozciągnięte nad nimi świecące „brewki”.

06

SILNIK

Sercem TRK 251 jest nowoczesny, zasilany wtryskowo chłodzony cieczą jednocylindrowy silnik o czterech zaworach i dwóch wałkach rozrządu generujący 25,8 KM przy 9250 obr/min i 21,1 Nm przy 8000 obr/min. Przy swej nieprzeciętnej dynamice silnik spełnia normę Euro 5.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
1-cylinder/4-suw/4V, chłodzony cieczą, DOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
249 cm3
ŚREDNICA X SKOK
ø72.0X61.2mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.2:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
19.0kW/9250r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
21.1N·m/8000r/min
21.1N·m/8000r/min
Mokra miska olejowa
ZASILANIE
EFI
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem
NORMA SPALIN
Euro 5
SPRZĘGŁO
Mokre wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6-biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
DELPHI MT 05.3
ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8E
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
3,2 l/100km
EMISJA CO2
75 g/km
RAMA
Kratownicowa
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down Ø 41 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
135mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Tylny wahacz z centralnym amortyzatorem
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
60mm
HAMULEC PRZÓD
Tarcza ø280 mm + ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3.00” DOT
HAMULEC TYŁ
Tarcza ø240 mm + ABS
TYLNA OBRĘCZ
Aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 4,00” DOT
OPONA PRZEDNIA
110/70R17
OPONA TYLNA
150/60R17
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
840mm
PRZEŚWIT
170mm
WAGA SUCHA
164kg
WAGA GOTOWA DO JAZDY
WAGA GOTOWA DO JAZDY
DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA
190kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
18L
ROZSTAW OSI
1390mm

This will close in 0 seconds