PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki KX 85

Kawasaki KX 85

Cena pojazdu:
23 600 PLN

Od pierwszej przejażdżki do podniesienia trofeum, legendy wybierają model KX – Stworzony aby dominować i zbudowany dla zwycięzców, KX65 i nowy KX85 to maszyny gotowe do rywalizacji, zaprojektowane tak, aby wspierać rozwój młodych talentów, pozwalając im rozkwitnąć w pełnych zwycięstw wyścigach i odnosić sukcesy na mistrzostwach.

Kawasaki KX 85

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Zmieniony projekt osłony

Osłony zaprojektowane z myślą o większej grupie motocyklistów ułatwiają znalezienie dobrego dopasowania na motocyklu.

02

Mocniejsza skrzynia biegów

Uzupełnieniem zwiększonej mocy silnika KX85-I jest całkowicie nowa skrzynia biegów – zmiana, która jest również korzystna dla KX85-II.

03

Smukła ergonomia

Całkiem nowe, minimalistyczne nadwozie, bardziej płaski zbiornik oraz siedzenie zostały zaprojektowane z myślą o łatwiejszej, szybkiej jeździe.

04

Stylistyka

Zupełnie nowe nadwozie oraz sportowe grafiki zapewniają nowemu KX85 świetny wygląd w gronie zwycięzców. Czarne obręcze oraz osłony widelca wraz z niebieskim wykończeniem elementów regulujących zawieszenia wzmacnia ich fabryczny wygląd.

05

Regulowany drążek kierownicy

Wybór pomiędzy sześcioma pozycjami pozwala na przybranie zawodnikowi odpowiedniej pozycji jazdy.

06

Opcja wielu rozmiarów

Kierowcy mogą wybierać spośród dwóch dostępnych rozmiarów kół: KX85-II posiada 19-calowe przednie i 16-calowe tylne koła; KX85-I jest wyposażony w 17-calowe przednie i 14-calowe tylne koła.

07

Wyższa wydajność chłodzenia

Nowa konstrukcja osłony skuteczniej kieruje powietrze do chłodnicy, zwiększając wydajność chłodzenia.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 2-suwowy, silnik jednocylindrowy z KIPS
Pojemność skokowa silnika
84 cm³
Średnica x skok
48.5 x 45.8 mm
Stopień sprężania
10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed)
Układ zaworów
Zawór tłokowy membranowy
Zapłon
Digital CDI
Układ rozruchowy
Główny nożny
Smarowanie
Mieszanka benzyny
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
3.400 (68/20)
Przełożenie biegu 1
2.538 (33/13)
Przełożenie biegu 2
1.875 (30/16)
Przełożenie biegu 3
1.500 (27/18)
Przełożenie biegu 4
1.250 (25/20)
Przełożenie biegu 5
1.090 (24/22)
Przełożenie całkowite
3.643 (51/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk: dwutłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 184 mm. Zacisk: dwutłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy odwrócony, 36 mm, z 20-stopniowym tłumieniem dobicia
Zawieszenie, tylne
Uni-Trak Bottom-Link z regulowanym napięciem wstępnym, 24-stopniowe tłumienie dobicia i 21-stopniowe tłumienie odbicia
Typ ramy
Obwód, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
97 mm
Skok zawieszenia, przednie
275 mm
Skok zawieszenia, tylne
275 mm
Opona, przednia
70/100-17 40M
Opona, tylna
90/100-14 49M
Kąt skrętu L/P
45° / 45°
Dł x Szer x Wys
1,825 x 765 x 1,100 mm
Rozstaw osi
1,260 mm
Prześwit pod pojazdem
290 mm
Pojemność zbiornika paliwa
5 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
74.6 kg

This will close in 0 seconds