Dopełnieniem długiego i niskiego nadwozia jest starannie dobrana geometria podwozia, która zapewnia lekkie i naturalne prowadzenie. Łatwość prowadzenia Eliminatora zwiększa pewność siebie kierowcy i przyczynia się do bezstresowej jazdy.
Gdy ulica wzywa, rusz w drogę zupełnie nowym Eliminatorem 500. Ten motocykl wstrząsa konwencjami dzięki eleganckiej i niskiej konstrukcji, niskiemu i wygodnemu siedzisku oraz lekkiemu i łatwemu prowadzeniu, co czyni go najbardziej przystępnym cruiserem Kawasaki. W nowym Eliminatorze ponadczasowy design został połączony z nowoczesną technologią, dzięki czemu możesz po prostu cieszyć się pełną radości, bezstresową jazdą.
Dopełnieniem długiego i niskiego nadwozia jest starannie dobrana geometria podwozia, która zapewnia lekkie i naturalne prowadzenie. Łatwość prowadzenia Eliminatora zwiększa pewność siebie kierowcy i przyczynia się do bezstresowej jazdy.
Pomimo zastosowania nowoczesnych rozwiązań LED, tylne światło nawiązuje stylem do linii klasycznego modelu Eliminator. Cienki ogon, z dolną linią ściętą, skierowaną ostro w górę, przyczynia się do wizerunku dynamicznego motocykla.
Projektanci Eliminatora podjęli szereg starań, aby pomimo długiej i niskiej konstrukcji oraz imponującego nadwozia, utrzymać niską masę pojazdu. Niewielki wysiłek przy manewrowaniu zwiększa pewność siebie kierowcy i pomaga zmniejszyć napięcie podczas jazdy.
Kompaktowy, okrągły, w pełni cyfrowy wyświetlacz LCD uzupełnia styl Eliminatora. Bardzo czytelny układ zawiera obrotomierz i wskaźnik wybranego biegu. Łączność ze smartfonem umożliwia kierowcy dostęp do różnych funkcji motocykla, zapewniając lepsze wrażenia z jazdy.
Wysokość siedzenia Eliminatora, wynosząca 735 mm, jest najniższa spośród modeli Kawasaki o pojemności 250-500 cm3 przeznaczonych do jazdy po drogach publicznych, co zapewnia łatwość w manewrowaniu. Akcesoryjne wysokie i niskie siedziska pozwalają szerokiej gamie kierowców cieszyć się Eliminatorem pełnym komfortem.
Połączenie długiego rozstawu osi z 18-calowym kołem z przodu i 16-calowym kołem tylnym pomaga uzyskać niską pozycję kierowcy oraz długi i niski styl.
Oprócz komfortu jazdy i naturalnego prowadzenia, podwójne tylne amortyzatory przypominają styl klasycznych motocykli Kawasaki.
Duża moc, wygodne siedzenie pasażera i ergonomiczny uchwyt na akcesoria ułatwiają dzielenie się wrażeniami z jazdy Eliminatorem ze współtowarzyszami podróży.
Smukła linia nadwozia o eleganckich proporcjach płynie od przedniej osi, poprzez szczupły zbiornik, aż po ogon motocykla. Cała konstrukcja motocykla sugeruje równowagę pomiędzy osiągami, a łatwością w manewrowaniu.
Naturalna pozycja jazdy z manetkami umieszczonymi w miejscu, do którego naturalnie sięgają ramiona i z podnóżkami umieszczonymi tak, aby nogi nie były podkurczone, zapewniają kierowcy wygodę i przyczynia się do komfortowej codziennej jazdy.
Zainspirowana ramą kratownicową Ninja 400, konstrukcja ze stali o wysokiej wytrzymałości pozwala uzyskać niską wysokość siedziska Eliminatora przy jednoczesnym zachowaniu potencjału osiągów jego bardziej sportowego kuzyna.
Silnik R2 w modelu Eliminator oferuje wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, znacznie poprawiając kontrolę i zwrotność przy niskich prędkościach oraz przyczyniając się do codziennej jazdy bez stresu. Przy prędkościach autostradowych jego duża moc maksymalna i liniowa reakcja uwidaczniają rodowód Ninja.
This will close in 0 seconds