PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 650 RS

Kawasaki Z 650 RS

Cena pojazdu:
ZAPYTAJ O CENĘ

Kawasaki Z650RS łączy styl retro z nowoczesną technologią sportową. Charakterystyczne nuty stylistyczne, takie jak klasyczny okrągły reflektor LED, przyrządy pomiarowe, nadwozie i kolory inspirowane latami 70-tymi, a także dwucylindrowy silnik, tworzą oszałamiający punkt odniesienia w segmencie neo-retro. Kawasaki Z650RS ma za zadanie zaimponować wszystkim motocyklistom swoim starannie wyselekcjonowanym duchem RETROVOLUTION.

Kawasaki Z 650 RS

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Ekscytujący silnik Parallel Twin

Zoptymalizowany do codziennej jazdy, ekscytujący silnik Parallel Twin gwarantuje błyskawiczną reakcję, dobre osiągi w niskim i średnim zakresie obrotów oraz korzystne zużycie paliwa. Po otwarciu przepustnicy kierowcy zauważą płynny i mocny charakter silnika, oferujący zarówno wysoki poziom kontroli przy drobnych regulacjach przepustnicy, jak i satysfakcjonujące przyspieszenie w niższych zakresach obrotów.

02

Rurowa ramą kratownicowa

Jednym z kluczowych czynników przyczyniających się do „lekkości” Z650RS (zauważalnej, gdy tylko motocykl zostanie podniesiony z podpórki bocznej) jest innowacyjna rama kratownicowa. Ważąc 13,5 kg, znacząco przyczynia się do lekkiego, naturalnego prowadzenia motocykla.

03

Wygodna pozycja

Szeroka, płaska kierownica i wygodna pozycja ułatwiają kontrolę szerokiemu gronie motocyklistów

04

Dwucylindrowy silnik

Zoptymalizowany pod kątem codziennej jazdy, ekscytujący 2-cylindrowy rzędowy silnik zapewnia szybką reakcję, dobre osiągi w niskich i średnich zakresach oraz jest oszczędny w zakresie zużycia paliwa. Po otwarciu przepustnicy kierowcy zauważą płynną i mocną charakterystykę silnika, oferującą zarówno wysoki poziom kontroli podczas drobnych ruchów manetką, jak i satysfakcjonujący 'ciąg’  w niższych zakresach obrotów.

05

Hamulce

Podwólne tarcze o średnicy 300mm z przodu i 220mm z tyłu dostarczają odpowiedni poziom siły hamowania nawet podczas agresywnej jazdy. Okrągłe tarcze uzupełniają obraz motocykla w stylu retro.

06

Wieloramienne obręcze

Wieloramienne obręcze, znane z modelu Z900RS, mają płaskie ramione zaprojektowane tak, aby wyglądały jak klasyczne koła ze szprychami. Koła oferują równowagę między 'lekkością’ i stylowym wyglądem, przyczyniając się zarówno do dużego poziomu precyzji podczas prowadzenia, jak i samego designu

07

Podwójne analogowe zegary

Klasyczne zegary prędkościomierza i obrotomierza zostały uzupełnione multifunkcyjnym ekranem LCD, łącząc styl retro z nowoczesną funkcjonalnością.

08

Stylizacja retro

Podobnie jak Z900RS, Kawasaki Z650RS oferuje ponadczasową optykę. W klasie modeli średniej wagi, lekki i miejski wygląd odzwierciedla jego przyjazny dla kierowcy charakter. Atrakcyjność wizualną motocykla uzupełniają proste i nowoczesne akcenty projektowe, które pozwalają Z650RS płynnie wtopić się w Twoje codzienne życie.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
649 cm³
Średnica x skok
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójną przepustnicą
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Moc maksymalna
50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Zużycie paliwa
4.4 l/100 km
Emisja C02
107 g/km
Maksymalny moment obrotowy
64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze półpływające Ø 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza Ø 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
41 mm widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Poziomy Back-link z regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
100 mm
Skok zawieszenia, przednie
125 mm
Skok zawieszenia, tylne
130 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys
2,065 x 800 x 1,115 mm
Rozstaw osi
1,405 mm
Prześwit pod pojazdem
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
12 litrów
Wysokość siedzenia
820 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
187 kg

This will close in 0 seconds