PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 1100 SE

Kawasaki Z 1100 SE

Cena pojazdu:
64 200

Model Z1100 stanowi szczytowe osiągnięcie unikalnej filozofii Kawasaki w zakresie osiągów i stylistyki Sugomi, zawartej w naszym modelu Z o największej pojemności skokowej, zajmującym należne mu miejsce jako nowy lider rodziny modeli Kawasaki z silnikami wolnossącymi. Ten czający się drapieżnik jest gotowy do ataku dzięki silnikowi o pojemności 1099 cm3 i imponującemu zestawowi zaawansowanych technologii wspomagających kierowcę, które przemawiają do kierowców nastawionych na osiągi i sport, pragnących doświadczyć najwyższego poziomu emocji i wrażeń sensorycznych.

Kawasaki Z 1100 SE

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Przednie hamulce Brembo i zawieszenie Öhlins

Z przodu hamulce Brembo z monoblokowymi zaciskami montowanymi promieniowo zapewniają silną i łatwą do kontrolowania siłę hamowania, natomiast tylny amortyzator Öhlins S46 zapewnia komfort jazdy i szerokie możliwości regulacji, pozwalające dostosować ustawienia do preferencji kierowcy. Efektem połączenia tych dwóch elementów jest wyrafinowana jazda po drogach.
02

Silnik rzędowy czterocylindrowy o pojemności 1099 cm3

Silnik w topowym modelu Kawasaki Z Supernaked o pojemności skokowej 1099 cm3 zapewnia moment obrotowy 11,5 kgƒ·m. Chłodzony cieczą, czterocylindrowy silnik rzędowy o czterech suwach zapewnia jeszcze większą moc w zakresie niskich i średnich obrotów, co kierowcy od razu zauważą i będą często wykorzystywać. W zakresie średnich i wysokich obrotów kierowcy będą cieszyć się wysokimi osiągami i ostrą reakcją przepustnicy silnika o dużej pojemności skokowej.
03

5-calowy zestaw wskaźników

W pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5 cali nadaje kokpitowi nowoczesny, wysokiej klasy wygląd.

04

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

Uzupełniając ekscytujący charakter silnika modelu Z1100, bezkontaktowa szybka zmiana biegów umożliwia zmianę biegów w górę i w dół bez użycia sprzęgła, zapewniając płynne przyspieszenie oraz szybkie i łatwe hamowanie.

05

Elektroniczny tempomat

System tempomatu Kawasaki pozwala utrzymać żądaną prędkość za pomocą jednego naciśnięcia przycisku. Po włączeniu kierowca nie musi już ciągle naciskać przepustnicy. Zmniejsza to obciążenie prawej ręki podczas długich podróży, umożliwiając relaksującą jazdę i zapewniając wysoki komfort jazdy.
06

Zaawansowany pakiet elektroniczny zawierający ETV i IMU

Dodanie elektronicznych przepustnic (ETV) zapewnia bardziej precyzyjne i responsywne sterowanie silnikiem, umożliwiając korzystanie z tempomatu i najnowszego dwukierunkowego systemu KQS, a uzupełniająca technologia wspomagająca kierowcę, wzbogacona o moduł IMU, pomaga kierowcom w pełni cieszyć się sportowymi osiągami motocykla.
07

Najwyższa wydajność motocykli typu supernaked

Wysoce sztywna aluminiowa rama dwururowa, widelce SFF-BP i zawieszenie Horizontal Back-link, a także monoblokowe zaciski hamulcowe w połączeniu z dużymi tarczami hamulcowymi o średnicy 310 mm zapewniają ostrą, bezpośrednią reakcję na polecenia kierowcy, sprawiając, że każde przekręcenie manetki gazu staje się emocjonującym doświadczeniem, łączącym kierowcę bezpośrednio z drogą.

08

Większa moc, większa kontrola

Silnik o wysokim momencie obrotowym zapewnia kierowcom większą moc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna, czyli w zakresie niskich i średnich prędkości, najczęściej wykorzystywanych w mieście, a także liniową reakcję przyspieszenia w zakresie średnich i wysokich prędkości. Ponadto zaktualizowana pozycja kierowcy poprawia kontrolę, zwiększając komfort jazdy w różnych sytuacjach.

09

Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki  umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU),  sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

 

010

KCMF (Kontrola skręcania Kawasaki)

KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy:
– KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę uślizgu i unoszenia się przedniego koła)
– KLCM
– KIBS (z kontrolą przechyłów)
– Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki
011

Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagajace pracę dźwigni sprzęgła.

 

012

KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

 

013

Power Modes (Tryby zasilania)

Power modes (tryby zasilania) pozwalają szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

 

 

014

KIBS

Wysoce precyzyjny układ hamulcowy dedykowany motocyklom sportowym oferujący bardzo wydajne hamowanie.

.

015

Pozycja podczas jazdy zapewniająca lepszą kontrolę

Zaktualizowana pozycja kierownicy, teraz szersza i bardziej wysunięta do przodu, zapewnia lepszą reakcję na ruchy kierowcy, dzięki czemu prowadzenie jest lżejsze i bardziej precyzyjne w każdym zakresie prędkości, co przekłada się na łatwiejszą kontrolę nad maszyną.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,099 cm³
Średnica x skok
77.0 x 59.0 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicą
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
100.0 kW {136 PS} / 9,000 rpm
Maksymalny moment obrotowy
113 N•m {11.5 kgf•m} / 7,600 rpm
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze o średnicy 310 mm. Zacisk: podwójny, montowany promieniowo, monoblokowy, przeciwstawny 4-tłoczkowy.
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 260 mm. Zacisk: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony 41 mm z regulacją tłumienia kompresji i odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Poziomy tylny amortyzator gazowy z regulacją tłumienia odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Dwururowa, aluminiowa
Ślad
101 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
136 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P
29° / 29°
Dł x Szer x Wys
2,055 x 825 x 1,085 mm
Rozstaw osi
1,440 mm
Prześwit pod pojazdem
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
221 kg