PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA E-1

Kawasaki NINJA E-1

Cena pojazdu:
42 100 PLN
Oferta ważna od 05.12.2024 do 28.02.2025
35 900 PLN

Przyjemność z codziennych miejskich jazd – Kawasaki oferuje elektryzujące emocje dzięki nowym motocyklom z napędem elektrycznym. Naładuj swój dzień dzięki Z e-1 / Ninja e-1.

Kawasaki NINJA E-1

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Stylizacja Ninja Supersport

Podobnie jak jego bracia z rodziny Ninja, Ninja e-1 posiada uwodzicielskie, obudowane nadwozie. Motocykl przyciąga uwagę i sprawia wrażenie większej maszyny. Wrażenie to potęguje wysokiej klasy design oraz doskonałe dopasowanie i wykończenie, które są porównywalne z motocyklami z klasy o większej pojemności skokowej. W pełni LED-owe oświetlenie przyczynia się do nowoczesnego, zaawansowanego technologicznie wizerunku.

02

Układ bez sprzęgłowy

Brak sprzęgła sprawia, że kierowca musi jedynie przekręcić manetkę, co znacznie upraszcza codzienne przejazdy i liczne starty spod świateł.

03

funkcja e-boost

Funkcja e-Boost udostępnia zwiększoną moc przez około 15 sekund. Po jej aktywowaniu przyspieszenie jest silniejsze, a maksymalna prędkość się zwiększa: 60 km/h >> 73 km/h (ECO), 85 km/h >> 99 km/h* (ROAD). [56 km/h >> 69 km/h (ECO), 79 km/h >> 99 km/h* (ROAD) w przypadku Z e‑1]

*Prędkość maks. ograniczona elektronicznie.

04

Rama kratownicowa

Rama oparta na Kawasaki Ninja/Z400 zapewnia pewne prowadzenie, które kierowcy uznają za pewne i pełne dynamiki. Zbudowane przez producenta motocykli wysoko cenionego za jakość i niezawodność, Ninja e-1 i Z e-1 oferują tę samą solidną jakość wykonania, co wszystkie motocykle Kawasaki.   Ninja e-1 i Z e-1 posiadają ramę kratownicową o konstrukcji podobnej do flagowego modelu Kawasaki, Ninja H2. Zaawansowana analiza sztywności dynamicznej Kawasaki została wykorzystana w celu zapewnienia optymalnej sztywności przy niewielkiej wadze. Konstrukcja ramy w stylu kratownicy znacząco przyczynia się do niskiej masy własnej motocykli.

05

Podwójny, wymienny akumulator

Każdy z dwóch akumulatorów litowo-jonowych waży 11,5 kg. Ładowanie zewnętrzne (offboard) jest możliwe po podłączeniu motocykla do odpowiedniej ładowarki zasilanej ze zwykłego gniazdka. Alternatywnie można wyjąć i naładować akumulatory. Czas ładowania jednego akumulatora do pełna wynosi około 3,7h, a częściowego ładowania (20% >> 85%) – 1,6h.

06

Hamulce tarczowe z ABS

Przednie i tylne tarcze hamulcowe zapewniają skuteczne hamowanie, a system ABS dodatkowo zwiększa poczucie pewności.

07

Silnik elektryczny o mocy maks. 12 koni mechanicznych

Silnik elektryczny o mocy znamionowej 5,0 kW (maks. 9,0 kW) oferuje natychmiastową reakcję na gaz, znaną z samochodów elektrycznych oraz dużą moc w niskim zakresie prędkości, ułatwiając sterowanie i umożliwiając szybkie przyspieszenie z miejsca.

08

Brak emisji spalin

Zasilane silnikiem elektrycznym modele Ninja e-1 i Z e‑1 nie generują emisji podczas pracy.

09

Tryb WALK (z możliwością cofania)

Ten wygodny tryb pomaga w manewrowaniu motocyklem na parkingu czy wzniesieniach/podjazdach. Po włączeniu tego trybu otwarcie przepustnicy powoduje ruch motocykla do przodu z prędkością pieszego. Zamknięcie przepustnicy za punktem „zero” powoduje cofanie.

010

Tryb Walk (z biegiem wstecznym)

Ten wygodny tryb wspomaga manewrowanie na parkingu. Po aktywacji otwarcie przepustnicy przemieszcza motocykl do przodu z prędkością pieszego. Zamknięcie przepustnicy poza punkt „zerowy” powoduje przemieszczanie się motocykla wstecz.

011

Prowadzenie

Rama o starannie dopracowanych parametrach sztywności połączona z elementami zawieszenia o zoptymalizowanych ustawieniach przekłada się na lekkie, przewidywalne prowadzenie oraz responsywność modeli Ninja e-1 i Z e-1

012

Wygodna pozycja podczas jazdy

Zrelaksowane ułożenie sylwetki, niezależnie od wymiarów kierowcy i sytuacji na drodze, dodatkowo podkreśla przyjazny użytkownikowi charakter. Wyprostowana pozycja podczas jazdy oraz nieco wysunięte do przodu położenie podnóżka umożliwiają kierowcy utrzymywanie kontroli nad pojazdem przy jednoczesnym zachowaniu komfortu.

013

Moc silnika elektrycznego

Pierwsze drogowe pojazdy elektryczne Kawasaki są napędzane kompaktowym bez szczotkowym silnikiem elektrycznym, oferującym mocne przyspieszenie i reakcję na niskich obrotach. Wybierane przez kierowcę poziomy mocy zwiększają pewność siebie, a unikalne funkcje EV, takie jak e-boost i tryb WALK, zwiększają przyjemność z jazdy. Przyjazny dla kierowcy silnik elektryczny jest również cichy.

014

System rekuperacji

Za sprawą systemu rekuperacyjnego, energia ze zwalniania zostaje ponownie przekazana do akumulatora, co zwiększa zasięg jazdy.

015

Wygodny schowek

Podniesienie pokrywy schowka ujawnia 5 litrów łatwo dostępnej przestrzeni na małe przedmioty, takie jak rękawiczki lub odzież przeciwdeszczową

016

Wyświetlacz TFT

4,3-calowe, w pełni cyfrowe, kolorowy wyświetlacz TFT nadaje kokpitowi zaawansowanego technologicznie, wysokiej jakości wyglądu, a możliwość bezprzewodowego łączenia się z motocyklem zapewnia lepsze wrażenia z jazdy.

017

Tryby jazdy ROAD/ECO

Oprócz normalnego trybu pracy (ROAD) użytkownicy mogą także wybrać tryb z ograniczoną prędkością (ECO). Maksymalna prędkość w trybie ROAD wynosi 85 km/h (79 km/h w przypadku Z e‑1), a maksymalna prędkość w trybie ECO jest ograniczona do 60 km/h (56 km/h w przypadku Z e‑1).

018

Niska masa

Za sprawą niewielkiej masy, wynoszącej odpowiednio 140 kg i 135 kg, motocykle Ninja e-1 i Z e-1 są jeszcze bardziej przyjazne dla użytkownika.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
TBD
Moc znamionowa
5.0 kW {6.8 KM} / 2,800 rpm
Prędkość maks.
Tryb ECO 62 km/h | Tryb ECO + e-boost 75 km/h | Tryb ROAD 85 km/h | Tryb ROAD + e-boost 99 km/h (ograniczona)
Electric consumption
49 Wh/km (WMTC)

Zasięg
72 km (WMTC)
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Hamulce, przednie
Tarcza pojedyncza
Hamulce, tylne
Tarcza pojedyncza
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Swing Arm
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
133 mm
Opona, przednia
100/80-17M/C 52S
Opona, tylna
130/70-17M/C 62S
Dł x Szer x Wys
1,980 x 690 x 1,105 mm
Rozstaw osi
1,370 mm
Prześwit pod pojazdem
160 mm
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
140 kg (inc battery)
Typ akumulatora
Akumulator litowo-jonowy x2
Napięcie znamionowe
50.4 V
Całkowita pojemność znamionowa
30 Ah x2
Waga akumulatora
11.5 kg x2
Czas ładowania (0 do 100%)
3.7 h x2

This will close in 0 seconds