PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA 7 HYBRID

Kawasaki NINJA 7 HYBRID

Cena pojazdu:
66 100 PLN

Kawasaki wprowadza pierwszy na świecie masowo produkowany motocykl hybrydowy. Poznajcie Ninja 7 Hybrid. Pod względem wymiarów, Ninja 7 Hybrid to średniej wielkości motocykl oferujący osiągi w klasie od 650 cm3 do 700 cm3 z natychmiastowym przyspieszeniem, które może konkurować nawet z supersportami klasy 1000 cm3 ze startu zatrzymanego (z funkcją e-boost, którą dostępna jest również w elektrycznych motocyklach

Kawasaki), jednocześnie oferując oszczędność paliwa na równi z klasą 250 cm3 i sportową jazdę ze zmianą biegów za pomocą dedykowanych przycisków na kierownicy.

Kawasaki NINJA 7 HYBRID

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Sportowa stylizacja

Łącząc sportowy charakter serii Ninja z czystym, wysokiej klasy wizerunkiem maszyny hybrydowej, opływowa konstrukcja Ninja 7 Hybrid podkreśla jej sportowy potencjał jazdy, pozostawiając potężne wrażenie. Funkcjonalne piękno kanałów chłodzących motocykl uzupełniają elementy podkreślające hybrydowy napęd (HEV), takie jak półprzezroczysta prawa pokrywa boczna i logo „Hybrid” na pokrywach silnika.

02

Funkcja start-stop

W trybie ECO-HYBRID po całkowitym zatrzymaniu pojazdu silnik wyłącza się, aby oszczędzać paliwo i unikać emisji spalin.

03

Sportowe prowadzenie i rozkład masy

Wykorzystując specjalnie zaprojektowaną ramę typu kratownicowego, „umieszczenie” silnika benzynowego i silnika trakcyjnego o maksymalnej mocy 9 kW ujawnia kompaktową, hybrydową jednostkę napędową z akumulatorem litowo-jonowym 48V w pośrodku ramy celem optymalnego rozkładu masy.

04

Pełno kolorowy wyświetlacz TFT z łącznością ze smartfonem

4,3-calowe, w pełni cyfrowe, kolorowy wyświetlacz TFT to nie tylko nowoczesny wygląd, ale również czytelne wskazania wszystkich parametrów jazdy. Nie zabrakło także bezprzewodowego połączenia z Twoim smartfonem.

05

Sportowe prowadzenie i rozkład masy

Wykorzystując specjalnie zaprojektowaną ramę typu kratownicowego, „umieszczenie” silnika benzynowego i silnika trakcyjnego o maksymalnej mocy 9 kW ujawnia kompaktową, hybrydową jednostkę napędową z akumulatorem litowo-jonowym 48V w pośrodku ramy celem optymalnego rozkładu masy.

06

Pełno kolorowy wyświetlacz TFT z łącznością ze smartfonem

4,3-calowe, w pełni cyfrowe, kolorowy wyświetlacz TFT to nie tylko nowoczesny wygląd, ale również czytelne wskazania wszystkich parametrów jazdy. Nie zabrakło także bezprzewodowego połączenia z Twoim smartfonem.

07

ALPF (Automatic Launch Position Finder)

Po zatrzymaniu się motocykla, skrzynia biegów automatycznie wrzuca 1. bieg, aby ułatwić ponowne ruszenie.

08

e-boost: zwiększona wydajność i przyspieszenie na poziomie litrowego motocykla

Dzięki e-boost kierowcy mogą uzyskać dostęp do zwiększonej mocy przez ograniczony czas. Po aktywacji przyspieszenie jest silniejsze, a prędkość maksymalna wzrasta.

09

Tryb WALK (z możliwością cofania)

Ten wygodny tryb pomaga w manewrowaniu motocyklem na parkingu czy wzniesieniach/podjazdach. Po włączeniu tego trybu otwarcie przepustnicy powoduje ruch motocykla do przodu z prędkością pieszego. Zamknięcie przepustnicy za punktem „zero” powoduje cofanie.

010

Bez-emisyjny napęd

W trybie EV Ninja 7 Hybrid nie wytwarza emisji podczas pracy. Ten tryb na krótkich dystansach może być również przydatny w niektórych sytuacjach, w których wymagana jest cicha i bezemisyjna jazda, na przykład w centrach miast lub na parkingach.

011

Futurystyczny wygląd

Ninja 7 Hybrid łączy sportową stylistykę Ninja z czystym, wysokiej klasy wizerunkiem godnym pierwszego na świecie* mocnego motocykla hybrydowego. Kierowcy będą zachwyceni dbałością o interfejs kierowcy, od zrelaksowanej, sportowej pozycji jazdy po pełnokolorowe oprzyrządowanie TFT z łącznością ze smartfonem i intuicyjnym układem przełączników. * dotyczy motocykli w wielko-seryjnej produkcji (z wyłączeniem skuterów) uznanych producentów według stanu na 6 października 2023 r. (wg badań Kawasaki Motors, Ltd.)

012

Oświetlenie Full-LED

Oświetlenie LED zapewnia nowoczesny wygląd i elegancką, futurystyczną stylistykę.

013

6-biegowa zautomatyzowana skrzynia biegów

Unikalna, elektronicznie sterowana 6-biegowa skrzynia biegów Kawasaki wykorzystuje zautomatyzowany układ do płynnej zmiany biegów i obsługi sprzęgła. Dzięki zmianie biegów i sprzęgła hydraulicznego przez motocykl, kierowca może skupić się na kontroli przepustnicy.

014

Unikalna, mocna hybrydowa jednostka napędowa*

Dzięki kompaktowemu silnikowi trakcyjnemu zamontowanemu za 2-cylindrowym silnikiem spalinowym o pojemności 451 cm3, mocna hybrydowa jednostka napędowa jest pierwszą tego typu zastosowaną w motocyklu. Pracując równolegle, silnik spalinowy i silnik trakcyjny uzupełniają się nawzajem, tworząc przyjazny dla kierowcy charakter z silnym momentem obrotowym w niskim i średnim zakresie.

*Systemy hybrydowe łączą silnik spalinowy (ICE) z silnikiem elektrycznym, a dzięki dużej pojemności akumulatora są w stanie działać wyłącznie w oparciu o energię elektryczną. Tryb EV w Ninja 7 Hybrid może być przydatny w niektórych sytuacjach, w których wymagana jest cicha jazda, na przykład w obszarach mieszkalnych lub na parkingach. Prędkość i zasięg są ograniczone.

015

3 tryby jazdy

Trzy tryby jazdy do wyboru (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID i EV ) zapewniają wszechstronność umożliwiającą dostosowanie się do szerokiego zakresu sytuacji spotykanych na drodze. Każdy z trybów ma inny charakter oddawania mocy, dając kierowcy możliwość wyboru zależnie od panujących warunków.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
451 cm³
Średnica x skok
70 x 58.6 mm
Stopień sprężania
11.7:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: ø36 mm x 2
Układ rozruchowy
Zintegrowany rozrusznik
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Silnik elektryczny
Chłodzony cieczą, silnik synchroniczny z magnesami stałymi
Moc maksymalna
51.1kW (69KM) / 10,500 obr./min.
Zużycie paliwa
SPORT-HYBRID (MT) Mode: 4.0* L/100 km [WMTC Class 3-2] ECO-HYBRID (AT) Mode: 3.7 L/100 km [WMTC Class 3-2] *Approved value from WMTC stage 3 test, class 3-2
Maksymalny moment obrotowy
60.4 N•m {6.2 kgf•m} / 2,800 obr./min.
Max. system power
51.1 kW {69 PS} / 10,500 min-1
Max. system torque
60.4 N·m {6.2 kgƒ·m} / 2,800 min-1
Max. engine power
43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1
Max. engine torque
43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1
Rated motor power
7.0 kW {9.5 PS} / 2,800 min-1
Rated motor torque
23.9 N·m {2.4 kgƒ·m} / 2,800 min-1
Max. motor power
9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1
Max. motor torque
36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Wielotarczowe, zautomatyzowane
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
ø41 mm Widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Nowy amortyzator gazowy Uni Trak z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
114 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys
2,145 x 750 x 1,135 mm
Rozstaw osi
1,535 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
795 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
227 kg
Akumulator typ
Akumulator litowo-jonowy
Napięcie znamionowe
50,4 V
Całkowita pojemność znamionowa
27.2 Ah
Waga akumulatora
13 kg

This will close in 0 seconds