PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 900 model 2025

Kawasaki Z 900 model 2025

Cena pojazdu:
46 900

Nowa, agresywna i mocna stylistyka Z900, która koncentruje się wokół silnika, oferuje niepowtarzalny efekt, przyciągający i skupiający uwagę wszystkich, którzy na niego patrzą. Eleganckie, ściśle przylegające nadwozie uzupełniają metalowe akcenty stylistyczne, zapewniając wrażenie wysokiej jakości. Od agresywnego wyglądu przedniej części nadwozia po futurystyczny wygląd nowych, zaawansowanych tylnych świateł – model Z900 ma lekki, zwinny wygląd, będący odzwierciedleniem jego sportowych osiągów.

Kawasaki Z 900 model 2025

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Kolorowy wyświetlacz TFT LCD

5-calowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT jest większy niż w poprzednim modelu i nadaje kokpitowi zaawansowany technologicznie, wysokiej jakości wygląd. Szklany wyświetlacz z technologią IPS (in-plane switching) LCD zapewnia doskonałą przejrzystość.

02

KTRC (System kontroli trakcji Kawasaki)

Zaawansowany system kontroli trakcji Kawasaki zapewnia lepszą sportową jazdę oraz spokój w każdych warunkach. Trzy tryby zapewnią komfort kierowcy, który dostosuje pojazd do własnych umiejetności i warunków na drodze.

03

Najnowsza odsłona stylu Sugomi

Nowa, agresywna i mocna stylistyka Z900, która koncentruje się wokół silnika, oferuje niepowtarzalny efekt, przyciągający i skupiający uwagę wszystkich, którzy na niego patrzą. Eleganckie, ściśle przylegające nadwozie uzupełniają metalowe akcenty stylistyczne, zapewniając wrażenie wysokiej jakości. Od agresywnego wyglądu przedniej części nadwozia po futurystyczny wygląd nowych, zaawansowanych tylnych świateł – model Z900 ma lekki, zwinny wygląd, będący odzwierciedleniem jego sportowych osiągów.

04

Tryby jazdy

Tryby jazdy, współgrające z kontrola trakcji pozwalają poczuć się pewnie motocykliście w każdych warunkach pogodowych i w każdej sytuacji. Kierowca może wybrać spośród trzech trybów ustawień (Sport, Road, Rain), jak również ustalić własny tryb (Rider). W trybie Rider to kierowca decyduje jaki system ma być aktywny.

05

Wybór trybów mocy

Full power czy Low Power – to zależy od Ciebie. Tryb małej mocy to ok. 75% trybu Full Power. dostosuj pojazd do własnych umiejętności i warunków pogodowych.

06

Łączność ze smartfonem

Wbudowany moduł Bluetooth pozwala motocykliście bezprzewodowo połączyć się z ustawieniami swojego motocykla. Używając aplikacji rideology, użytkownik może odczytywać interesujące go parametry jazdy. Po raz pierwszy w Kawasaki nawigacja może być wyświetlana na desce rozdzielczej, pozwalając kierowcy zobaczyć, gdzie należy skręcić, a zgodność z RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE umożliwia kierowcy sterowanie różnymi funkcjami za pomocą głosu.   *Funkcje poleceń głosowych i nawigacji będą dostępne tylko dla użytkowników posiadających licencję. Dostępność funkcji zależy od rynku.

07

Całkowite oświetlenie LED

W technologii LED wykonano: nowy reflektor przedni, światła pozycyjne tylne, podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazy. Oświetlenie LED sparwiło, że Z900 stał się jeszcze bardziej nowoczesny.

08

Nowe opony

Wyposażone w nową mieszankę opony Dunlop Sportmax Q5A zapewniają mocne, stabilne prowadzenie na zakrętach, gwarantując przyjemną jazdę sportową.

09

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

Szybko działająca skrzynia biegów umożliwiawia bezsprzęgłową zmianę biegów w górę i w dół, zapewniając płynne przyspieszanie i łatwe zwalnianie i pozwalając motocyklistom jeszcze pełniej wykorzystać ekscytujący charakter silnika Z900 silnika.

010

Technologia elektronicznego wspomagania jazdy wyposażona w IMU

Wysoce wyrafinowane elektroniczne systemy sterowania firmy Kawasaki zapewniają wsparcie kierowcy, pozwalając mu w pełni odkrywać, jak przyjemne i satysfakcjonujące jest prowadzenie Z900. Informacje zwrotne IMU zwiększają precyzję systemu ABS.

011

Elektroniczny tempomat

Za pomocą jednego przycisku kierowcy mogą z łatwością utrzymać zadaną prędkość, dzięki czemu jazda po autostradzie jest jeszcze bardziej komfortowa.

012

Metalowe akcenty

Osłony boczne ze szczotkowanego aluminium, platerowane elementy wokół bębenka kluczyka i metalowa ozdoba umieszczona nad siedzeniem z logo Kawasaki to atrakcyjne akcenty, które nadają Z900 wysokiej jakości, metaliczny wygląd.

013

Wysokowydajne hamulce z zaciskami radialnymi

Przednie hamulce z nowymi 4-tłoczkowymi zaciskami montowanymi radialnie zapewniają liniowe hamowanie i doskonałą kontrolę.

014

Lekkie, zwinne prowadzenie

Kluczem do zwinnego prowadzenia Z900 jest podwozie złożone z lekkich komponentów, w tym ramy kratownicowej. Zmienione ustawienia zawieszenia nowego modelu pozwalają kierowcy cieszyć się sportową jazdą z większą pewnością.

015
016

Czterosuwowy silnik rzędowy

Mocny, chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik rzędowy o pojemności 948 cm3 charakteryzuje się wysoką prędkością obrotową i mocnym uderzeniem w średnim zakresie obrotów, które mocno ciągnie do czerwonej linii. Dodatkowo, wyraźny dźwięk wlotu zachęca kierowcę do przekręcenia przepustnicy. Jedwabiście płynne dostarczanie mocy ułatwia kontrolę, jednocześnie przyczyniając się do komfortu i poczucia pewności siebie kierowcy. Precyzyjna kontrola dzięki nowym elektronicznym zaworom przepustnicy zapewnia płynne, liniowe przyspieszenie, dając kierowcy większą pewność siebie i przyjemność podczas pokonywania zakrętów.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
948 cm³
Średnica x skok
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
11.8:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicą
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
Zużycie paliwa
5.7 l/100 km
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
132 g/km
Maksymalny moment obrotowy
98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
1.034 (30/29)
Przełożenie całkowite
2.933 (44/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm, zacisk hamulcowy: Podwójny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 250 mm, zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec 41 mm z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Poziome Back-link z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
110 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
140 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P
33° / 33°
Dł x Szer x Wys
2,070 x 825 x 1,080 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit pod pojazdem
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
213 kg

This will close in 0 seconds