motocyklowa fabryka adrenaliny motocykle kawasaki polska

KLX 230

Na codzień, w każdy teren

Off-road czy drogi asfaltowe? Poza miastem czy w mieście? Droga utwardzona czy jazda w teren?
– każda droga jest Twoja z nowym KLX 230.

W pełni cyfrowy panel przyrządów zapewnia szybki podgląd informacji na dużym ekranie LCD. Funkcje wyświetlacza obejmują: prędkościomierz, licznik kilometrów, podwójne liczniki przebytej podróży, wskaźnik paliwa, zegar i lampki kontrolne.

KLX230 wyposażony jest w całkowicie nowy, chłodzony powietrzem, czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 233 cm3. Znaczącą moc dostosowaną do jazdy w terenie, uzupełnia duży, gładki moment obrotowy, który zapewnia równomierne przyspieszenie. Silnik jest kompaktowy, przyczyniając się do łatwości manewrowania i lekkości motocykla, a prosta konstrukcja, zapewniona przez chłodzenie powietrzem, czyni go idealnym do jazdy.

Rewolucyjny nowy system ABS, opracowany wspólnie z firmą Bosch, został starannie dostrojony, aby umożliwić jego funkcjonowanie zarówno na drodze, jak i poza nią. Zaprojektowany, aby pomóc motocyklistom skutecznie zatrzymywać się na krótkich dystansach system ABS zapewnia dodatkową pewność nowym i średniozaawansowanym użytkownikom podczas jazdy na nawierzchni o niskim współczynniku tarcia. Przednie i tylne hamulce tarczowe zapewniają pewną siłę hamowania.

Całkowicie nowa rama rurowa, zaprojektowana od początku do jazdy w terenie, zapewnia stabilność prowadzenia niezbędną do pewnej jazdy poza ulicą. Obszerna informacja zwrotna od kierowców testowych Kawasaki, pomogła osiągnąć wysoce dopasowującą się równowagę między silnikiem a ramą, która pozwala szerokiej gamie motocyklistów cieszyć się KLX230.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
233 cm³
Średnica x skok
67 x 66 mm
Stopień sprężania
9.4:1
Układ zaworów
2 zawory SOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2 z podwójnymi zaworami dławiącymi
Zapłon
Digital CDI
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
14 kW {19 KM} / 7,600 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
19.8 N•m {2 kgf•m} / 6,100 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza 290 mm, o obrysie falistym. Zacisk: Podwójny tłoczek z pojedynczym wyważonym uruchamianiem
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne
Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Obwód, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
116 mm
Skok zawieszenia, przednie
220 mm
Skok zawieszenia, tylne
223 mm
Opona, przednia
2.75-21 45P
Opona, tylna
4.10-18 59P
Kąt skrętu L/P
45° / 45°
Dł x Szer x Wys
2,105 x 835 x 1,165 mm
Rozstaw osi
1,380 mm
Prześwit pod pojazdem
265 mm
Pojemność zbiornika paliwa
7.5 litrów
Wysokość siedzenia
885 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
134 kg
Przewiń do góry